Sport1 Banner

יעקב בוזגלו: "קראו לי 'טמבל', שמח שהיום התברר שצדקתי"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

אביו של השחקן התייחס לבחירה בהפועל תל אביב: "אצלנו אין סבלנות לשום דבר. מתחילים לראות את מאור האמיתי". על השיפור של הקבוצה: "כלל לא מופתע". העונה הבאה: "לא דיברו איתי על קיצוץ"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נראית נהדר מפתיחת הפלייאוף העליון. אחד השחקנים הטובים ביותר בשורות הקבוצה של ניר קלינגר הוא הקשר מאור בוזגלו שחזר ובגדול. נגד מכבי חיפה הוא בישל את השער של מוטי ברשצקי ואתמול (שלישי), בישל את השער של עומרי אלטמן וכבש בעצמו את השער האחרון ב-0:3 על בית"ר ירושלים. על כן זה זמן טוב לשמוע את אביו, יעקב בוזגלו, שהתראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FMיעקב נשאל קודם כל על השיפור של מאור בשני המשחקים והדגיש: "שלושה, אחד היה טוב לפני הקורונה. גם את המשחק הזה אני זוכר, בוודאי".

עתידו של מאור במועדון: "למאור יש חוזה לעוד עונה בהפועל תל אביב, מה זאת אומרת. אני דיברתי בפעם האחרונה עם ניסנוב, לא נאמר לי שום דבר על הפחתה בשכר. עדיין לא דיברו. אנחנו בעיצומה של עונה ועד שלא נסיים אותה לא יתחילו לדבר על העונה הבאה".


העונה של בוזגלו: "אקדים ויאמר. מאור לצערי סבל העונה הזו באמת ממחלת הנשיקה, אצלנו בארץ הזיכרון מאוד-מאוד קצר. אני הייתי מאוכזב יותר מכל אחד אחר מהפועל תל אביב על זה שהוא לא סיפק את הסחורה בלשון המעטה העונה. אבל כולם יודעים מהן היכולות של מאור ומאז שעבר את המחלה והתחיל לחזור בהדרגה. היום אנחנו מתחילים-מתחילים לראות את מאור האמיתי, זה עדיין לא זה, יש הרבה מה לצפות ממנו". כשנשאל האם הפך למשמעותי יותר לצד הצעירים, ענה: "יש בזה משהו, לחלוטין".

בוזגלו חוגג עם אלטמן. "מתחילים לראות את מאור האמיתי" (דני מרון)

הפגרה: "כל שחקן באשר הוא שאם חוזר ממחלה או פציעה, תמיד הפסקה תעשה טוב כי אתה מתאמן והרבה יותר חזק ומטבע הדברים אתה חוזר הרבה יותר מוכן וזה מה שקרה עם מאור".


תחילת העונה הקשה
: "אסור לשכוח שהפועל התחילה את העונה לא רק בצורה רעה על המגרש אלא הרבה מאוד בעיות מבחוץ כמו עם אוראל דגני והחלוץ עומר דמארי, היו הרבה מאוד בעיות שלא קשורות למגרש. כמובן שזה השפיע, במיוחד אם יש שלושה-ארבעה שחקנים משמעותיים ששניים מהם לפחות נמצאים בבעיות עם ההנהלה. זה לא נעים ולא נחמד. התחלנו את העונה קטסטרופה וכולם הורידו אותנו ליגה".

איכות הסגל: "אני האמנתי בחומר השחקנים שיש כאן מתחילת העונה ולאורך העונה על אף הכישלונות הצורבים שהיו, כי אני ראיתי את הפוטנציאל. הבעיה היא שאצלנו אין סבלנות לשום דבר ואני שמח שהיום התברר שצדקתי. קראו לי אפילו 'טמבל' איך עזבתי את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. כדורגל זה המשחק הכי נזיל והכי כיפי, כל מה שהיה יכול להישכח ברגע ובצעד. אני מדבר בגוף ראשון כי אני חלק מהקריירה של מאור. אני חושב שאתם בתקשורת לא מציגים את זה שונה ממני".


"תמיד האמנתי בסגל" (אודי ציטיאט)

השינוי של הפועל בפלייאוף העליון: "ברור שאני מסוגל להסביר. הפועל קבוצה שהתגבשה ואם אתם מסתכלים על הפלייאוף אני לא מסכים כי גם ב-12 המשחקים האחרונים הפועל ניצחה בתשעה, לא פחות ולא יותר. כלומר השיפור ואיך שהפועל נראית, אותי זה לא משפיע. אולי את הקהל קצת, את התקשורת בכלל. בואו נודה על האמת, לפחות מבחינת חומר השחקנים זה אותו חומר שחקנים. אי אפשר להתווכח עם השיפור. זו אותה הפועל, עם שינויים בניהול, בהכוונה, הכל נכון אבל שום דבר לא מפתיע כי אלה אותם שחקנים עם שינויים קוסמטיים. היום מסתכלים על שני המשחקים בפלייאוף וכולם מופתעים ואני לגמרי לא מופתע. אני רק אומר לעצמי מה היה קורה אם מאור בוזגלו היה בריא לאורך העונה. אני בטוח שהייתה להם עונה טובה".

איכות היריבות: "צריך לזכור שזה הכדורגל שלנו, הכדורגל הישראלי. מכבי תל אביב ומכבי חיפה ובית"ר ירושלים והפועל באר שבע, הן לא שיחקו נגד קבוצות אנגליות אלא אותן הקבוצות. היום הפועל תל אביב קבוצה הרבה יותר מוכנה משאר הקבוצות, ככה אני רואה את זה. הקבוצה הזו הרבה יותר מחוברת. בכל המשחקים שניצחנו, היו משחקים בהם ניצחנו ולא הגענו לשער. היום יש לפחות עשרה מצבים".


בוזגלו חוגג. "בתחילת העונה היו המון בעיות מחוץ למגרש" (דני מרון)


עוד באותו נושא: יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי