צפו בתקציר: הפועל באר שבע והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

ז'וסוואה
ז'וסוואה | מאור אלקסלסי

עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון. למרות שובו של שהר להרכב ויכולת טובה של אקולטסה, הקבוצה של אבוקסיס נזקקה לשער שוויון של ז'וסוואה (80) כדי לחלץ נקודה בסמי עופר. זמיר (69) כבש לזכות המארחת

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס סיימה הערב (רביעי) בתיקו 1:1 נגד הפועל חיפה ופספסה הזדמנות גדולה לצמק את הפער מהשלישית בטבלה, בית"ר ירושלים, מולה היא נאבקת על הכרטיס לאירופה.

אחרי ההופעה המעודדת בטדי, הקבוצה מהדרום התמודדה נגד סגנון משחק אחר, בו הייתה צריכה ליזום יותר, אך הבעיות בחלק הקדמי המשיכו והפעם בסמי עופר. בן שהר חזר להרכב באר שבע כשאבוקסיס פתח במערך התקפי, אלטון אקולטסה המשיך את הכושר הטוב שלו מהמשחק הקודם אך גם זה לא עזר לקבוצה שלו. הקבוצה של חיים סילבס, מנגד, נראתה הרבה יותר טוב מאשר ביום שבת על אף החיסורים בחלק הקדמי, ממנו נעדרו עדן בן בסט, גילי ורמוט ואופיר מזרחי הפצועים.

אבוקסיס. עדיין ללא ניצחון בפלייאוף (מאור אלקסלסי)
אבוקסיס. עדיין ללא ניצחון בפלייאוף (מאור אלקסלסי)

אחרי מחצית נטולת שערים, בדקה ה-64 ביצע חיים סילבס והעלה מהספסל את נס זמיר, מהלך שהשתלו לו כעבור חמש דקות: אלמוג בוזגלו בעט, אוהד לויטה הדף וזמיר היה ראשון לריבאונד כדי לכבוש את שערו השישי בליגה.

בדקה ה-80 באר שבע יצאה להתקפה באגף שמאל, אורן ביטון העביר את הרוחב, קייס גאנם פספס את הכדור אך זה הגיע לז'וסוואה שבעט ברגל ימין לרשת וקבע את תוצאת הסיום של ההתמודדות.

הפועל באר שבע תחפש ניצחון בכורה בפלייאוף ביום שבת, כשתארח את הפועל תל אביב הלוהטת (שידור ישיר בספורט 1 החל מ-20:45). החיפאים, מצדם, יפגשו ביום ראשון (ישיר בספורט4 ב-20:40) את מכבי בדרבי שבו שתי הקבוצות ירצו מאוד להתאושש מתוצאות רעות בשני המחזורים הראשונים אחרי הפגרה.

סילבס. רק נקודה להפועל חיפה (מאור אלקסלסי)
סילבס. רק נקודה להפועל חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי