בלבול: "כל התקפה אצלם זה בינגו, שלטנו יותר מהם"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

למרות ההפסד 2:0, מאמן מכבי חיפה חשב שקבוצתו לא נפלה ממכבי ת"א: "הייתה חסרה לנו רגל מסיימת, בהמשך נדע לנצח משחקים כאלה. מאוד רוצה להישאר בעונה הבאה". חזיזה: "אין מה לתרץ, חזרנו לא טוב מהפגרה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה רע מאוד מפגרת הקורונה. תוך שני מחזורים נופצו התקוות של הירוקים להישאר במאבק האליפות עד תום העונה, כאשר האחרון הייתה זו מכבי תל אביב שניצחה אותם 0:2 בצורה משכנעת. אם לא די בהפסד, החיפאים איבדו את נטע לביא לקראת הדרבי ביום ראשון הקרוב (20:40 בספורט4), לאחר שהקפטן הורחק לקראת סיום ההתמודדות הערב.

המאמן מרקו בלבול התייחס להשפעת היעדר הקהל: "זה לא דומה. הדופק נמוך, סיטואציה מאוד קשה. קשה לשחק כך כדורגל. הקהל שלנו מאוד דומיננטי השנה, יש לו השפעה עצומה של הקבוצה שלנו.

על היכולת המאכזבת של קבוצתו בפלייאוף העליון: "היינו במומנטום נהדר לפני הקורונה, ניצחנו 0:5 את הפועל ת"א, 0:4 את באר שבע, הכל זרם ואין ספק שהקורונה פגעה בנו. נצטרך לחזור למסלול, לא אשתמש בתירוצים של חיסורים ופצועים. אין לנו מחליף לנטע שגם לא יהיה במשחק הבא, צריך להתמודד עם זה".

למרות ההפסד, בלבול ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה: "עשינו קפיצת מדרגה מאוד משמעותית, גאה בשחקנים שנתנו משחק טוב, לחימה, מוטיבציה, שלטנו יותר מהם וגם ב-4:3 היינו קרובים לנצח והפסדנו. כך השחקנים צוברים ניסיון בצמרת ובמאבקי אליפות, בטוח שבהמשך הדרך שלנו ביחד הם ידעו לנצח משחקים כאלה".

חזרו לא טוב מהפגרה. חזיזה וסלליך מאוכזבים (דני מרון)

הנזיפה של יענקל'ה שחר בשחקנים טרם המשחק: "הוא הגיע גם לחבק השנה לא מעט פעמים, זו הפעם הראשונה שהוא נוזף. השחקנים רצו מאוד, הם נתנו פייט טוב במשחק שהייתה חסרה לנו רגל מסיימת בו, הכדורים עברו ליד השער שלהם ולא היה מי שידחוף אותם ויבקיע. יש לנו דברים לשפר, הם לא התקיפו הרבה אבל כל התקפה אצלם זה בינגו, הם מאוד חזקים בזה. נמשיך קדימה".

איך הוא מתמודד עם הביקורות: "צריך לדעת לחיות עם זה, גם כשניצחנו קיבלתי מחמאות ולא יצאתי מגדרי, ביקורת זה לגיטימי. יש לנו שחקנים שהראו היום שהם יודעים להתאושש מביקורת, כמו שהם עשו בכל העונה ונתנו משחקים נפלאים, לפעמים מגיע לנו לחטוף".

האם יישאר במכבי חיפה בעונה הבאה: "אני לא הכתובת לשאלה הזאת, אני מאוד רוצה".

ירדן שועה אחרי ההפסד. סיפור האליפות נראה גמור (דני מרון)
ירדן שועה אחרי ההפסד. סיפור האליפות נראה גמור (דני מרון)

דולב חזיזה התנחם בכך שהוא חזר לכר הדשא אחרי שהחלים מפציעה: "כיף לחזור לשחק אחרי הרבה זמן שלא הרגשתי טוב, מאמצע העונה התחלתי להרגיש כאבים ומשכתי את זה עד שלא יכולתי. ברוך השם אני מרגיש יותר טוב ושמח שחזרתי".

תמיכת הקהל שחסרה: "אין הרבה מה לתרץ, חזרנו לא טוב מהפגרה שקטעה לנו רצף מצוין. רצנו, נראינו והבקענו שערים, אבל זה תקע את כל הקבוצות והיינו צריכים לחזור יותר מוכנים ולהיראות יותר טוב, אבל אין מה לעשות זה מה שיש כרגע ונצטרך להילחם כדי לשנות את זה".

סיפור האליפות גמור: "אני לא מרים ידיים, רוצה לנצח כל משחק ונמשיך להילחם עבורנו ולא שום קבוצה אחרת. תמיד מאמין שאפשר, ראיתיי דברים יותר קשים מזה אבל קודם כל יש לנו דרבי ביום ראשון ושם נצטרך להביא את הנקודות כדי לחזור למסלול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי