עשרות אוהדי בית"ר הגיעו לביתו של לוי, בניון ניסה להרגיע

רוני לוי, יוסי בניון
רוני לוי, יוסי בניון | דני מרון

אחרי התבוסה להפועל ת"א, כ-20 אוהדים קיללו את המאמן ודרשו ממנו להתפטר. משה חוגג גינה את האירוע, המנהל המקצועי כתב באינסטגרם: "מבין אתכם, נשב בסוף העונה ונחליט"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סוער בבית"ר ירושלים. הבוקר (חמישי) במועדון העבירו מסר לפיו החלטות מקצועיות יתקבלו רק בתום העונה ובמקביל הודיע ארגון "לה פמיליה" שבכוונתו להגיע מחר בבוקר לאימון הקבוצה כדי למחות, אבל למרות כל זאת הערב הגיעו עשרות אוהדים לביתו של רוני לוי, קיללו ודרשו את התפטרותו בעקבות ה-3:0 להפועל תל אביב ביום שלישי ויכולת הקבוצה.

למעשה, כ-20 אוהדים הגיעו ונשארו דקות ארוכות מחוץ לביתו של רוני לוי, קראו לעברו קריאות תתפטר ועזבו את המקום לאחר הגעת כוח משטרה. בתגובה, בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הודיע כי במועדון "מגנים בחריפות את ההתקהלות ליד ביתו רוני לוי. מחאות הן לגיטימיות עד שהן מגיעות לביתו הפרטי של אדם. אנו קוראים לכולם להנמיך את הלהבות ולחזור לפרופורציות".

במקביל, גם המנהל המקצועי יוסי בניון השתמש בחשבונו באינסטגרם כדי לנסות להרגיע את הרוחות ובין השאר כתב: "בסוף העונה נשב כולנו ונחליט את מה שכי טוב והכי נכון למועדון, אבל עכשיו כולנו מרוכזים בלהשיג יחד את הכרטיס לאירופה. אל תתנו לרעשים מסביב להפריע, עם יד על הלב אני מבין ללבכם, מרגיש ושומע את האכזבה ואין לי מה להגיד מעבר לזה". 


רוני לוי. כ-20 אוהדים הגיעו במטרה למחות (דני מרון)

בניון אף כתב בין השאר בעקבות ה-3:0 להפועל תל אביב: "יצאנו מהמשחק האחרון מאוכזבים ומרוסקים, בדיוק כמוכם לא נרדמנו בלילה אפילו לשנייה. ביישנו את המועדון ואת האוהדים. המטרה הראשית והעיקרית בתחילת העונה הייתה להשיג כרטיס לאירופה והקבוצה נמצאת נכון להיום כמחזיקת גביע הטוטו אחרי 10 שנים ללא אף תואר ועם תקציב שכר שחקנים של 25 מיליון שקל, שהוא מתקרב לשליש משכר השחקנים של שתי המובילות, אז קצת פרופורציות.

"איבדנו העונה שני שחקנים משמעותיים – את מיכאל אוחנה שהיה אמור להוביל את הקבוצה, מכרנו את גדי קינדה וקשה להתעלם מהעובדות האלה. בנוסף, בלי עידן ורד שנעדר רוב העונה, בשקט בשקט המשכנו בשלנו וידענו להתעלות ברוב העונה", ניסה כוכב העבר להרגיע.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

יצאנו מהמשחק האחרון מאוכזבים ומרוסקים, בדיוק כמוכם לא נרדמנו אפילו לא לשנייה אחת בלילה, ביישנו את המועדון ואת האוהדים שלנו. כל מי שיש לו חלק בענף הכדורגל כאיש מקצוע ואוהד יודע ומבין שאין קיצורי דרך להצלחה, לבנות חדר הלבשה בריא ויציב, לחבר את השחקנים אחד לשני ולהרכיב שלד של שחקנים לוקח זמן. עם תקציב שכר שחקנים של 25 מיליון ש"ח שהוא מתקרב לשליש מהשכר שחקנים של 2 קבוצות וחצי שכר שחקנים של קבוצה מובילה נוספת אז עם כל הכבוד קצת פרופורציות. הקבוצה נמצאת נכון להיום כמחזיקת גביע הטוטו אחרי 10 שנים ללא אף תואר. כשקבוצות אחרות זוכות בגביע הטוטו כולם מפרגנים על חוזק ועוצמה של המועדון ובצדק אבל כשמדובר בבית"ר מדובר בסתם תואר ובזלזול מצד כולם. המטרה הראשית והעיקרית בתחילת העונה הייתה להשיג כרטיס לאירופה, רק בתקשורת אנשים בעלי אינטרס וצרות עין מחליטים על דעת עצמם מה המטרות שהגדרנו לעצמנו ומה נחשב כישלון או הצלחה. איבדנו העונה 2 שחקנים משמעותיים את מיכאל אוחנה שהיה אמור להוביל את הקבוצה הזו, מכרנו את גדי קינדה ו וקשה להתעלם מהעובדות האלו, ובנוסף בלי עידן ורד שנעדר רוב העונה, בשקט בשקט המשכנו בשלנו וידענו להתעלות על עצמנו ברוב העונה למרות הכל. אנחנו בעמדה הטובה ביותר להשיג את המטרות שלנו, להיות בנקודה שבה שנה הבאה נוכל להתקדם ולהיות במקום הראוי למועדון בית"ר ירושלים. אל תיתנו לרעשים מסביב להפריע, עם יד על הלב אני מבין ללבכם של האוהדים, אני מרגיש ושומע את האכזבה ואין מה להגיד מעבר לזה. אני מבקש עד כמה שאפשר, תמשיכו לתמוך בשחקנים הם צריכים אתכם איתנו מאוחדים, ביחד נעבור את הכל. אתם קהל מדהים ועוד יהיו לנו הרבה רגעים שמחים ביחד. בסוף העונה נשב כולנו ונחליט את מה שהכי טוב והכי נכון למועדון,עכשיו כולנו מרוכזים בלהשיג ביחד את הכרטיס לאירופה.

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי