למרות העברת האימון מבית וגן, אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לטדי

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | פרטי

כדי למנוע את המשך המחאה, החליטו במועדון להזיז את האימון למגרש הביתי, אך זה לא הפריע לעשרות אוהדים להתכנס מחוץ לאצטדיון. גורם במועדון הבהיר: "בניון לא בא להשמיע דעה. רק הוא יחליט על זהות המאמן"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ההפסד להפועל תל אביב ממשיך להעסיק את אוהדי בית"ר ירושלים. הבוקר (שישי) התברר כי בשיחות עם מקורביו, אמר הבעלים משה חוגג כי אם רוני לוי יסיים במקום השלישי, ייתכן שיחליט להשאירו בקבוצה. הדברים הללו נאמרו מספר פעמים בשיחות סגורות. "חוגג תמיד יכול לשנות את דעתו. הרי ברור שתבוסה למכבי תל אביב או ניצחון והכל ישתנה", אמר מקורב למועדון, "כרגע אין שום החלטה סופית, הוא ורוני בכלל לא דיברו אחרי המשחק".

לוי, כבר הזכרנו זאת, רשאי לדרוש את החוזה שלו לעונה הבאה אם יגיע לאירופה. "אם היינו מנצחים את הפועל, היינו במרחק של חמש נקודות ממכבי חיפה. עד ינואר היינו בלי ממן ועטר, יש מה להשוות בין הסגלים בכלל?", אמר שחקן בקבוצה. "מה שקרה נגד הפועל זה ביזיון, אבל לא צריך להשחיר עונה שלמה בגלל זה. הסגל של הפועל באר שבע פחות טוב? הבעיה היא שלא הגדירו בתחילת העונה את המטרות באופן ברור. לא מאמין שמישהו באמת ציפה שנרוץ לאליפות". בבית"ר, אגב, אישרו אתמול כי במועדון הוחלט לדחות את ההחלטה בנוגע ללוי לתום העונה.

אחרי שהפגינו אתמול 20 מאוהדי הקבוצה מחוץ לביתו של המאמן וקראו לו להתפטר, אוהדי הקבוצה היו אמורים להגיע היום לבית וגן כדי להביע את מחאתם, בעקבות זאת החליטו בבית"ר להעביר את האימון לאצטדיון טדי. במועדון הסבירו כי לאור העובדה שהאוהדים הפגינו ליד ביתו של רוני לוי, הם רוצים לאפשר לו להעביר את האימונים לקראת מכבי תל אביב בצורה שקטה. אבל אוהדי בית"ר לא אמרו נואש, ועשרות מהם החליטו להתכנס מחוץ למגרש הביתי ולהמשיך להפגין נגד המאמן עם קריאות קשות.


אוהדי בית"ר ירושלים (אלבום פרטי)

יש לציין כי המחאה אינה נוגעת רק לצוות המקצועי, אלא גם לשחקנים, כאשר חלקם המשיכו לקבל גם אתמול הודעות קשות מאוהדים. "זה חלק מהכדורגל", אמר אחד מהם, "אם אתה לא יודע להתמודד עם זה, אל תהיה שחקן. אפשר בהחלט להבין את הביקורת שלהם. נראינו נורא".

כפי שפרסמנו בעבר, יוסי בניון ורוני לוי גיבשו חזית אחידה בנוגע לעתידם במועדון. בניון הוא הסמכות לקבוע מי יהיה המאמן ואם ירצה להשאיר את לוי וחוגג יתנגד, ייתכן מאוד שיעזוב איתו. "יוסי לא בא לבית"ר כדי להשמיע את דעתו. הוא קובע ורק הוא יחליט על זהות המאמן", אמר גורם בקבוצה. רק אם לוי לא ימשיך, חוגג ירצה לראות את ברק בכר בקבוצה, אבל אולי זה יהיה מאוחר מדי, משום שהמאמן מעדיף את מכבי חיפה ויודע שלא יקבל את הסכומים שהוא רוצה אצל חוגג.

אלירן עטר, ששוקל לא לחזור העונה, יתבקש לחזור למחזורי הסיום אם יחוש הטבה משמעותית והקבוצה תיאבק על מקום באירופה. אגב, בית"ר תוכל להגיע אליו גם דרך המקום הרביעי אחרי שיתברר מי תזכה בגביע.


יתבקש לחזור למחזורי הסיום. אלירן עטר (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי