רוטצייה רחבה בהפועל ב"ש לקראת הגביע: ז'וסואה, ויטור ובן שהר ינוחו

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

אבוקסיס לא רוצה לקחת סיכונים במשחק נגד הפועל תל אביב בשבת (20:45, ספורט1) והודה: "נשמור שחקנים לחצי הגמר". עוד אמר לחניכיו כי ישתמש בכל חמשת החילופים. שטקוס, עמית ביטון וניב זריהן יפתחו ב-11

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

"זה מפגש בין שתי קבוצות שנלחמות יחד עם בית"ר ירושלים על המקום השלישי ועל חצי גמר הגביע, שמגיעות בעומסים גדולים מאוד ולכן יישמרו שחקנים לחצי הגמר". כך אמר מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב (20:45, שידור ישיר בספורט1). על אף הרצון להשיג ניצחון בכורה בפלייאוף העליון אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, האחרונה שבהן 1:1 נגד הפועל חיפה, הגביע, תואר בו לא זכתה הקבוצה מאז 1997 – נמצא בעדיפות כמובן.

המאמן יודע שב"ש תוכל להגיע לאירופה גם דרך המקום הרביעי, אבל לא לוקח סיכונים. המאמן החליט לערוך שינויים בהגנה שלו כשחלק מהשחקנים הבכירים יישבו ביציע. אבוקסיס גם הבהיר לשחקנים כי ישתמש בכל חמשת החילופים שלו כדי להעניק להם מנוחה לקראת הגביע.

השוער אוהד לויטה יקבל מנוחה ובמקומו ישחק ארנסטס שטקוס שטרם הסדיר את עניין הקיצוץ. אבוקסיס תרגל מערך של חמישה שחקני הגנה כולל עמית ביטון כאשר מיגל ויטור מקבל מנוחה. גם ז'וסואה, אלקון אקולטסה ובן שהר לא יפתחו כאשר ניב זריהן, נאור סבג וקייס גאנם ב-11.

שחקני הפועל ב"ש חוגגים. הגביע בעדיפות (דני מרון)

עוד הוסיף המאמן: "לשתי הקבוצות יש סגל מספיק טוב בשביל לעלות עם הרכבים טובים וזה יהיה קרב מאוד חשוב, כי הפועל תל אביב ממש נצמדה אלינו. אנחנו חוזרים לטרנר אחרי ארבעה חודשים וזה היה המון זמן – אמנם בלי קהל, אבל הוא יהיה איתנו בבתים ונקווה שנספק לו תוצאה טובה".

ומה קורה בגזרת הקיצוצים? אנתוני וארן הוא היחיד שמתקרב לסיכום. במקביל, במועדון לוחצים על ניב זריהן לחתום. ארנסטס שטקוס עדיין רחוק ומסרב לקצץ ואין התקדמות גם עם מרואן קבהא ורמזי ספורי. בן ביטון ואורן ביטון כבר הבהירו שלא יקצצו 50 אחוז.

ויטור. יזכה למנוחה (דני מרון)
.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס; בן ביטון, שיר צדק, מרואן קבהא, עמית ביטון, אורן ביטון; דוד קלטינס, ניב זריהן, נאור סבג, אנתוני וארן, קייס גאנם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי