למרות חצי גמר הגביע: אלטמן ובוזגלו יפתחו נגד הפועל ב"ש

עומרי אלטמן, מאור בוזגלו
עומרי אלטמן, מאור בוזגלו | דני מרון

ניצחון חוץ מחר של הפועל ת"א (שבת, 20:45, ספורט1) על הקבוצה מהדרום, מה שלא קרה מאז 2013, יקפיץ אותה למקום הרביעי. אלה שכן יקבלו מנוחה הם אבו עביד, ליינדר ובואטנג. דמארי יאייש את החוד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בתוך ארבעה ימים השיגה הפועל תל אביב שני ניצחונות גדולים – 1:2 על מכבי חיפה בסמי עופר ו-0:3 מרשים על בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד. אין ספק שהקבוצה של ניר קלינגר בכושר מצוין וצימקה את הפער מהפועל באר שבע, יריבתה בשבת (20:45, שידור ישיר בספורט1) לשתי נקודות בלבד. ניצחון נוסף, שיהיה הרביעי ברציפות, יוכל להקפיץ אותה למקום הרביעי, אלא שהאדומים לא יקחו סיכונים רגע לפני חצי גמר גביע המדינה למעט שני הכוכבים הגדולים שיפתחו.

המאמן ניר קלינגר, שאמר לקראת המשחק שבמועדון מבינים את העומס וייערכו בהתאם, ערך אסיפה טקטית לשחקנים ומיד לאחריה תרגל מספר הרכבים באימון המסכם לקראת המשחק. בשלב זה נראה כי אריק ינקו ישוב לעמדה בין הקורות. חוליית ההגנה תשתנה גם היא כאשר צמד המגנים יקבלו מנוחה – איאד אבו עביד ודורון ליינדר הצעיר יוחלפו בעבדי פראחת ומרווין פירסמן.

מוטי ברשצקי שלא נכלל בסגל נגד בית"ר מחשש שיספוג צהוב וייעדר מחצי גמר הגביע, ישוב להרכב, ככל הנראה על חשבונו של עמנואל בואטנג, כאשר האמצע יורכב משי אייזן ועילאי תמם. מאור בוזגלו (שער ובישול) ועומרי אלטמן (צמד שערים) שהרשימו ביום שלישי, שומרים על מקומם ב-11. עומר דמארי יפתח בחוד שכן מייקל אולהה מושעה.


רק נזכיר כי האדומים רוצים לשבור רצף ארוך מאוד של כישלונות בנגב, שכן הפועל לא ניצחה את באר שבע בחוץ מאז עונת 2012/13, אז כבש דמארי את שער הניצחון בפנדל.

הרכב משוער: ינקו, עבדי פראחת, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, שי אייזן, עילאי תמם (עמנואל בואטנג), מוטי ברשצקי, מאור בוזגלו, עומרי אלטמן ועומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי