חוגג לאוהדים: "עשה לי טוב שהפגנתם, אך ליד ביתו של המאמן זה לא לגיטימי"

משה חוגג
משה חוגג | אריאל שלום

בעלי בית"ר ירושלים שלח מסר לקהל ("קשה בלעדיכם, מרגש אותי כמה שאכפת לכם") והבהיר: "אם לא ניראה אחרת, הצוות המקצועי ייקח אחריות על כל המשתמע מכך"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי ההפגנות של אוהדי בית"ר ירושלים בביתו של המאמן רוני לוי ובמהלך האימון הבוקר (שישי) באצטדיון טדי, בעקבות התבוסה להפועל תל אביב, בעלי המועדון משה חוגג העביר מסר לקהל באמצעות פוסט בפייסבוק בו הדגיש את חשיבות האוהדים והאכפתיות שלהם, אך גם הגן על המאמן וקרא לשחקנים לקחת אחריות על הפתיחה הרעה של הקבוצה בפלייאוף העליון.

"עם כל הצער והאכזבה שאנחנו יודעים שגרמנו לכם, בצורה קצת מוזרה עשה לי טוב שהפגנתם. מרגש אותי לראות כמה אכפת לכם מהמועדון וזו זכותם המלאה, היה מאכזב אותי אם אחרי משחק כזה לא הייתם נותנים לנו בראש. לעולם אל תקבלו הפסד כזה בשקט", כתב חוגג בתחילת דבריו, אך סייג: "להפגין ליד ביתו של מאמן הקבוצה זה לא לגיטימי בעיניי, הוא איש מקצוע אבל גם אדם פרטי עם משפחה ואני לא חושב שצריך להגיע לזה. המגרש הוא המקום הנכון להגיד את שעל ליבכם".

הבעלים המשיך והביע תמיכה במאמן הקבוצה, למרות התוצאות האחרונות: "רוני לוי מאמן מצוין, כל שחקן שמתאמן תחתיו יעיד על כך. הוא אינטליגנט, מקצוען ועובד קשה. אני משוכנע שהוא בשורה הראשונה של אנשי המקצוע בארץ ואין טוב ממנו. יחד עם זאת, גם הוא יודע היטב שבכדורגל צריך להביא תוצאות והמצב הנוכחי מאכזב נקודה. כן התקציב שלנו נמוך משמעותית משל שלוש קבוצות אבל נוכחנו ללמוד השנה שכסף לא משחק על הדשא ויש לנו שחקנים עם איכויות גבוהות שלא באו לידי ביטוי ברגעי האמת. הקהל לא עיוור, גם לא אני ולא הצוות המקצועי. אנחנו חייבים להביא תוצאות טובות יותר ולשחק בצורה אחרת. אם לא ניראה אחרת, אני בטוח שהצוות ייקח אחריות על כל המשתמע מכך".

אוהדי בית
אוהדי בית"ר מפגינים בטדי (פרטי)

חוגג ביקש מאוהדי בית"ר לתמוך בקבוצה: "קשה בלעדיכם. אני מבין שגם לקבוצות האחרות אין את הקהל שלהן ובכל זאת אני אומר שבית"ר זה אחרת, העוצמות של הקהל היחסית קטן שלנו לא קיימות בשום מקום אחר. צריך שתתנו בראש כשישנים וצריך בעיקר שתרימו את האנרגיה כי כשאתם שם, דברים נראים אחרת".

את הפוסט הוא חתם במסר ישיר וברור: "יש אחריות כבדה לשחקנים. כן מיכאל אוחנה נפצע לנו לפני המשחק הראשון ומכרתי את גדי קינדה (אם מיכאל לא היה נפצע, הייתי מחכה לסוף העונה) אבל במקום גדי הגיעו אלירן עטר וחנן ממן ויש לנו סגל שחקנים נהדר. אבל שחקן נמדד לא רק ביכולת נגד קבוצות קטנות, אלא בעיקר במשחקים גדולים. זה ההבדל בין שחקנים טובים לשחקנים גדולים. יש לנו המון שחקנים טובים אבל הם עוד לא הוכיחו שהם גדולים. השחקנים חייבים לעשות הרבה יותר. חוכמה קטנה מאוד להפנות את כל האצבעות כלפי המאמן. אני מצפה משחקנים שרוצים להמשיך ללבוש את החולצה של בית"ר בעונה הבאה להראות שהיא מתאימה להם, החל מהמשחק הבא".

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים. הבעלים מצפה מהם לקחת אחריות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי