יום כתום: צפו ב-0:5 המהדהד של בני יהודה על הפועל חדרה

שחקני בני יהודה
שחקני בני יהודה | דני מרון

מזור כבש פעמיים תוך ארבע דקות (10, 14), בן שמעון (18) נעץ את השלישי במהרה ובמחצית השנייה גם סילבה בן ה-17 ולזמי הצטרפו לחגיגה כדי להתבסס בפסגת הפלייאוף התחתון. אלישע לוי ושחקניו מוכנים לחצי גמר הגביע

(גודל טקסט)

המשחק בין בני יהודה והפועל חדרה סומן בתור קרב על המקום השביעי. ערב המחזור ה-28, השני בפלייאוף התחתון, השתיים חלקו יחד את הפסגה עם 35 נקודות כל אחת. אחרי המשחק, יש לפלייאוף התחתון מוליכה אחת ויחידה: בני יהודה דרסה 0:5 משוגע את הפועל חדרה והשכיחה את התיקו המאופס שלה נגד הפועל כפר סבא ביום שני האחרון.

בני יהודה של אלישע לוי יכלה רק לחלום על פתיחה מוחצת כזו. הקשר שי מזור, שמאז הגעת אלישע לוי ביסס את מעמדו כשחקן הרכב, כבש את שער הבכורה שלו העונה כבר בדקה ה-11 עם בעיטה ברגל שמאל. כעבור שלוש דקות הוא השלים צמד, לאחר שכדור חופשי חזק של מתיאה ליואיץ' התגלגל עד לקשר, שמטרים בודדים מקו השער בעט פצצה לרשת ולא הותיר שום סיכוי לאוסטין אג'ידה כדי לקבוע 0:2 מהיר במיוחד.

הפועל חדרה בצעד אמיץ, או נואש למדי, שלחה את כולם קדימה ושילמה על כך ביוקר עוד במחצית הראשונה. ליואיץ', מהשחקנים הבולטים של בני יהודה, שוב היה במרכז העניינים וכבר בדקה ה-18 היה אחראי על ה-0:3 של הכתומים, כששלח מסירת עומק חכמה לחלוץ הצעיר רועי בן שמעון, שרק בשבוע חתם על חוזה לחמש עונות במועדון, והאחרון סיים בסטייל בדרך לתבוסה.

זה ממש לא היה הסוף, כי ההפגזה נמשכה במחצית השנייה: החילופים של מימר אולי עצרו את המומנטום של הכתומים לזמן קצר, אבל גם אלישע לוי ביצע שינויים ובדקה ה-71 היה זה סילבה בן ה-17, שבהופעת הבכורה שלו נהנה מבישול של מסור כדי לכבוש לראשונה ולקבוע 0:4. 11 דקות אחר כך גם השער החמישי הגיע, כאשר אריאל לזמי נהנה מבישול של איתן וולבלום – שני מחליפים של אלישע שחתמו את תוצאת המשחק, 0:5 מהדהד.

הקבוצה מהשכונה צלחה את החזרה הגנרלית רגע לפני חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע ביום רביעי עם עוד משחק ליגה בלי לספוג – שלישי ברציפות. מנגד, הפועל חדרה, שניצלה מהפסד דרמטי במחזור הקודם כשחזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד סקציה נס ציונה, תחפש ניצחון בכורה בפלייאוף העליון במשחק הבית נגד הפועל כפר סבא בעוד שבוע. בינתיים היא עם חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון.


אלישע לוי. סיבה טובה לחייך הערב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי