צפו בתקציר: סקציה נס ציונה הכניעה תשעה שחקני מכבי נתניה

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | דני מרון

הכתומים ידעו שהם חייבים לנצח כדי להיצמד פעם נוספת לקריית שמונה וזכו ליתרון מספרי משמעותי אחרי שדולב אזולאי (54) וכארם ג'אבר (68) הורחקו, דור כוכב כבש בדקה ה-85 מבישול של מאזו כדי לקבוע 0:1 בסיום

(גודל טקסט)

גם בסיום המחזור השני בפלייאוף התחתון, הקרב על הירידה לליגה הלאומית רותח. אחרי שהפועל קריית שמונה הביסה אמש (שבת) 0:3 את מ.ס אשדוד, ידעה סקציה נס ציונה שעליה לנצח את מכבי נתניה כדי להשתוות לקבוצה שמעליה, זו שניצבת מעל לקו האדום – ואחרי משחק מורט עצבים מבחינתה, מול תשעה שחקני מכבי נתניה, בדקה ה-85 היא הצליחה להכניע את דני עמוס ושוב נצמדה לחבורה של קובי רפואה.

זה היה משחק בית ראשון עבור ליאור זדה והכתומים באצטדיון רמת גן, ביתם החדש בפלייאוף התחתון, ואחרי שאיבדו במחזור שעבר יתרון כפול מול הפועל חדרה וסיימו ב-2:2, הם זכו להזדמנות פז מול החבורה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. זה לא רק שנתניה שעה קלה לפני המשחק שחררה רשמית את אחד מכוכביה, פאטוס בצ'יראי והגיעה למשחק משוחררת ורחוקה מקרבות התחתית הסוערים, אלא שבמהלך המחצית השנייה "היהלומים" נותרו בתשעה שחקנים והלחץ של המארחת הלך וגבר.

נס ציונה ניצחה את שני משחקי הבית הקודמים שלה שעוד נערכו באצטדיון "המושבה", אבל היום בביתה החדש הרבתה להחמיץ. הכל השתנה בדקה ה-82, אז העלה ליאור זדה מהספסל את אחד מכוכביו, מוסא מאזו שנותר על הספסל בעקבות ההכנה הלקויה לחידוש הליגה שביצע בעקבות חזרתו המאוחרת לארץ, וכעבור ארבע דקות החלוץ הניז'רי החזיר לזדה עם בישול פנטסטי לדור כוכב, שחקן נוסף שעלה מהספסל, שהגיע לכדור הרוחב וממטר גלגל לרשת של דני עמוס שהצטיין עד אז וקבע את תוצאת המשחק.


דני עמוס. הצטיין במכבי נתניה, אך ספג לקראת הסיום שלא באשמתו (אריאל שלום)

משמעות הניצחון עבור סקציה נס ציונה היא שהכתומים שוב בשוויון נקודות עם הפועל קריית שמונה, לכל אחת 25 נקודות והחבורה של קובי רפואה נמצאת מעל לקו האדום רק בזכות הפרש שערים עדיף. סקציה גם הגדילה את הפער מהפועל רעננה האחרונה לכדי תשע נקודות הפרש ושמרה על פער של חמש נקודות מהפועל כפר סבא, שאמש גברה על הפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי