סילבס: "אם המצב היה הפוך – הייתי אומר ששמואלביץ' טעה"

איתן שמואלביץ'
איתן שמואלביץ' | אריאל שלום

מאמן הפועל חיפה התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לפנדל הגבולי שקבוצתו קיבלה ב-2:2 בדרבי: "לגיטימי להאשים את השופט כשזה נגדך, לדעתי היה פנדל"

(גודל טקסט)

ה-2:2 בין מכבי חיפה להפועל חיפה אמש (ראשון) הדליק לא מעט להבות. כזכור, שופט המשחק איתן שמואלביץ' שרק לכדור עונשין גבולי מאוד בתוספת הזמן של המשחק לזכות הקבוצה של חיים סילבס, שהשיגה שוויון דרמטי והותירה את הירוקים ללא ניצחון בפלייאוף העליון. הקבוצה של מרקו בלבול מאוד לא אהבה את ההחלטה ואף שיגרה מכתב לאיגוד השופטים בו ביקשה ששמואלביץ' לא ישובץ יותר לשפוט במשחקיה ולחשוף את תוכן השיחה בינו לבין שופטי ה-VAR.

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, התראיין היום בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסוגיה. "אני חושב שכן היה פנדל", אמר המאמן. "מה שחשוב זה שעשינו את הכל כדי לחזור מפיגור בדקה מאוד קשה. לא נשברנו ועשינו הכל כדי להיכנס לתוך הרחבה של מכבי חיפה. לא זכינו מן ההפקר, זה לא היה ככה. התוצאה די משקפת את מה שקרה במגרש. נשמתי לרווחה אחרי שהשווינו, ולאור האירועים התיקו הוא צודק".


האם הוא והצוות שלו לחצו על שמואלביץ' כשהוא בדק את האירוע ב-VAR: "מערכת ה-VAR נמצאת בין שני הספסלים. אוזן אחת של השופט הייתה לכיווני והאוזן השנייה לכיוון הספסל של מכבי חיפה. הוא שמע את הכל, היה מאוד קרוב לאירוע וראה בבירור את המקרה. הוא שרק מה ששרק והלך ל-VAR כדי לוודא את זה. אם המצב היה הפוך הייתי אומר שהוא טעה, אבל עכשיו הוא צדק", התלוצץ סילבס.

"זה לגיטימי להאשים את השופט אם הדבר נגדך, אבל אני חושב שהתוצאה מתאימה למה שהיה במגרש. אני לא חושב שמכבי חיפה צריכה לתלות את התוצאה בדבר הזה. זו סוגייה שלדעתי כבר מוצתה", הוסיף המאמן.


חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

היכולת מאז תחילת הפלייאוף: "אני לא מרוצה מהתיקו שעשינו מול הפועל באר שבע, כי הגענו להמון מצבים. לפעמים בכדורגל מגיע לך יותר ואתה מקבל פחות ולפעמים זה הפוך. אני מרוצה מזה שאנחנו משוחררים בפלייאוף. זו הייתה המטרה שלנו והשגנו אותה ומגיע שאפו לכולם שהגענו לשישייה הראשונה. כעת נעשה הכל כדי להרוויח כל מה שאפשר ממה שנותר לנו, גם לעונה הזו וגם לעונה הבאה".


העובדה שאין קהל:
"כשהפועל חיפה מגיעה לפלייאוף העליון, מה שלא קורה בדרך כלל, ההכנסות גבוהות מהקהל של היריבות ודי בנינו על זה. מוזר להתרגל לזה ששומעים את כל הצעקות במגרש".

ההכנות לעונות הבאה והקיצוצים העתידיים בעקבות המשבר הכלכלי: "לא לכולם יש חוזים. התכניות שלנו נרקמות, אבל יש לנו עוד הרבה דברים פתוחים. בנוגע לעונה הזו, כולם קיצצו בצורה מעוררת כבוד. זה לא פשוט לאף אחד, כולל אותי, כולל הצוות וכולל כולם. לקראת העונה הבאה, נבין יותר לאן זה הולך בהמשך. עכשיו זה קצת מוקדם כדי לקבל החלטות. התקציב הוא עניין של יואב כץ ואני מאמין שהוא יקטן קצת בעונה הבאה, זה ברור. נצטרך להתאים את עצמנו כמו כל עסק, לא נתבכיין ונמשיך הלאה. אני רוצה להמשיך וגם המועדון רוצה, אנחנו מדברים על זה כל הזמן. אני מניח שזה יקרה, אולי אפילו בימים הקרובים".


יואב כץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי