אבוקסיס מתלבט לגבי סימאו, קלטינס נפצע ועלול להיעדר

דוד קלטינס בחימום
דוד קלטינס בחימום | אריאל שלום

הקשר בספק לחצי הגמר נגד בני יהודה אחרי שנפגע באימון (צפו בתמונה). ז'וסואה, שהר, אקולטסה ו-ויטור ישובו להרכב. אור דדיה האריך חוזה עד 2024: "רוצה להמשיך להתקדם במקום אותו אני כל כך אוהב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ממשיכה את הכנותיה לקראת חצי גמר הגביע נגד בני יהודה מחר (רביעי). ביום שבת האחרון סיימה הקבוצה בתיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב בטוטו טרנר אך ברור שהקבוצה תיראה אחרת לגמרי.

יוסי אבוקסיס, שזכה בתואר בעונה שעברה עם הקבוצה משכונת התקווה והפעם יפגוש אותה, אמור לפתוח עם שני בלמים ולא במערך שכולל שלושה. מיגל ויטור ולואי טאהא ישובו להרכב וכך רוב השחקנים שאבוקסיס בחר לשמור לקראת הגמר, כמו בן שהר וז'וסואה ששולבו כמחליפים וכן אלטון אקולטסה שלא נכלל בסגל. על פי האימונים, אוהד לויטה מקבל עדיפות על ארנסטס שטקוס, שאמור לעזוב בקיץ. שון גולדברג או אורן ביטון יפתחו בצד שמאל.

ההתלבטות היא לגבי הקשר הפורטוגלי דויד סימאו שמאכזב עד עתה. בינתיים הוא תורגל בהרכב אך לא מן הנמנע כי מרואן קבהא יחליפו במרכז השדה. מקומו של תומר יוספי מובטח. החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של דוד קלטינס, שנפצע במהלך האימון המסכם ויעבור בדיקת אולטרסאונד. "ניסים ונפלאות של לפני חצי גמר", כתב השחקן המאוכזב בעמוד האינסטגרם שלו וצירף תמונה של רגלו הפגועה.


רגלו של דוד קלטינס לאחר הפציעה באימון (אינסטגרם)
          
                                           
על רקע ההכנות לקראת המשחק, הקבוצה הודיעה היום (שלישי)  כי המגן הצעיר אור דדיה (22), מתגליות העונה, האריך את חוזהו במועדון עד 2024. דדיה, שגדל במועדון והיה מושאל בשנתיים הקודמות לבני לוד, השתלט העונה על עמדת המגן הימני מאז חודש דצמבר ודחק הצידה את בן ביטון הוותיק, מהשחקנים הבכירים בקבוצה. הוא רשם עשר הופעות בליגה ושתיים נוספות בכל המסגרות. "דדיה שחקן דומיננטי וחשוב בסגל", נאמר בהודעת המועדון.

המגן הצעיר היה מאושר מהמהלך. דדיה אמר: "אני מתרגש מאוד לחתום על חוזה חדש במועדון שלי, הפועל באר שבע. בעונה הזו למדתי הרבה, אני מרגיש שהתקדמתי משמעותית ומקווה להמשיך להתקדם במקום שאני כל כך אוהב". בהמשך סיפר על אהבה מגיל צעיר: "את ילדותי ביליתי במגרשי העיר באר שבע וכל יום שאני משחק במדי הקבוצה הוא זכות וגאווה גדולה עבורי. אני מודה לאנשי המועדון על ההערכה הרבה והאמון".

הרכב משוער: אוהד לויטה; בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג (אורן ביטון); ז'וסוואה, דויד סימאו (מרואן קבהא), תומר יוספי, אלטון אקולטסה; בן שהר.


נשאר בבית. אור דדיה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי