עטר ערך אימון ריצה, לוי לשחקנים: "צריך לפתוח חזק בחיפה"

אלירן עטר
אלירן עטר | אריאל שלום

בית"ר ירושלים שבה מיום חופש והמשיכה בהכנות למשחק נגד הירוקים בשבת, החלוץ רץ מסביב למגרש כחלק מהליך השיקום וגרצ'קין שב לפעילות מלאה. מוקדם יותר, בית משפט השלום הרחיק לשנתיים את האוהד שפרץ לטדי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים המשיכה היום (רביעי) בהכנות לקראת המשחק בשבת באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה (21:00) והבשורה מהאימון היא שהחלוץ אלירן עטר ערך אימון ריצה לראשונה מאז שבר אצבע ברגלו. 

אתמול שחקני בית"ר ירושלים זכו ליום מנוחה והבוקר הם שבו לבית וגן, כשבנוסף לאימון גם ערכו שיחה עם המאמן רוני לוי, שבאסיפה דיבר על חשיבות המשחק מול מכבי חיפה ושם דגש על היכולת והמחויבות שאפיינה את הקבוצה נגד מכבי תל אביב שלשום. 

"היו הרבה מאוד דברים טובים במשחק נגד מכבי תל אביב. רצתם, השקעתם, נתתם את מה שיש לכם, אבל אנחנו חייבים לדעת לגמור משחקים כאלה. היו לנו הזדמנויות וחבל שלא ניצלנו אותן. אני רוצה לראות אתכם עם אותה רמת מחויבות והשקעה גם במשחק בחיפה. יהיה משחק קשה מאוד ואנחנו חייבים להתחיל אותו חזק מהרגע הראשון", אמר לוי לשחקניו.


אדרי ואלירן עטר. אימון ראשון לחלוץ מאז שנפצע (דוברות בית"ר ירושלים)

לאחר האסיפה עלו השחקנים לכר הדשא וכאמור נרשמה התרגשות קלה כאשר עטר התאמן בפעם הראשונה, אולם עדיין קיים ספק גדול אם ישוב לשחק העונה. החלוץ ערך אימון ריצה סביב המגרש כחלק מתהליך השיקום ואילו אופיר קריאף עבר טיפול וצילום ומיכאל אוחנה התאמן עם הפיזיותרפיסט נמרוד מאהלר. עוד באימון, בו לקח חלק גם מקס גרצ'קין, לוי עבד על תרגולים טקטיים, מסירות והשתחררות מלחץ. פרדי פלומיין הרשים וגם דן איינביינדר הפגין נוכחות אחרי שנעדר מהמשחק האחרון בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

במקביל לחילופי ההאשמות בין בית"ר ירושלים להתאחדות לכדורגל בעקבות העמדת הקבוצה לדין בגין פריצת שני אוהדים ליציע המזרחי בטדי במשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב, הבוקר (רביעי) בית משפט השלום נעתר לבקשת המשטרה והרחיק אוהד בית"ר ירושלים כבן 21 מכלל מגרשי הכדורגל למשך כמעט שלוש עונות, עד לתאריך 1.7.2022.

כאמור, ההחלטה על ההרחקה באה בעקבות חקירת המשטרה נגדו לאחר שנעצר בחשד שנכנס לשטח האצטדיון בניגוד לתקנות שעת חירום ותוך גרימת נזק. כפי שפרסמנו,  בית"ר ירושלים הגישה תלונה במשטרה על הסגת גבול ובגין השחתת הגלריה היוונית המוצגת ליד האצטדיון.

הערב בשעה 17:00 תתייצב בית"ר ירושלים גם בבית הדין של ההתאחדות בגין "התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים", אך כאמור תקפו את ההחלטה להענישם על אותה התפרצות ומהמועדון נמסר: "הסדר מחוץ לאצטדיון אחראית משטרת ישראל ומוטב כי ההתאחדות תבין את מצב הקבוצות ותיתן כתף לתהליך בו כולנו נמצאים. אנו מציעים להתאחדות לחפש מקורות מימון אחרים לתקציב השוטף שלה".


האוהד הורחק לשלוש שנים מהמגרשים, כיצד תגיב בית"ר בבית הדין? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי