עומרי גלזר לא צפוי לחזור למכבי חיפה, גם גיא חיימוב לא בתוכניות

עומרי גלזר
עומרי גלזר | דני מרון

השוער סיפר בריאיון כי הוא מקווה לחזור לכרמל מהדלת הראשית, אולם בקבוצה טענו כי הוא אמור לצאת להשאלה נוספת וגם שני המחליפים של ג'וש כהן לא מתוכננים להישאר בסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו אתמול (שלישי) למנוחה והיום הם ישובו לאימונים ויתחילו את ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת הקרובה. הירוקים רוצים לרשום ניצחון ראשון בפלייאוף העליון אחרי שלושה מחזורים, לבטח אחרי שהתוצאות בשבוע האחרון פגעו גם בביטחון של השחקנים והצוות המקצועי.

במקביל, במועדון מחכים להחלטה של הנשיא יעקב שחר לגבי זהות המאמן הבא – כפי שפרסמנו כבר לאחר ההפסד מול הפועל תל אביב, המועמד המוביל מבחינתו של שחר הוא אקס הפועל באר שבע ברק בכר. בינתיים בלבול ינסה למצות את הפלייאוף העליון גם כדי להעלות את סיכוייו להישאר עונה נוספת. בכל הנוגע לתמונת ההרכב נגד הקבוצה של רוני לוי, הקפטן נטע לביא יחזור להרכב לאחר הרחקה כאשר עאיד חבשי ייעדר בגלל פציעה. טרנט סיינסבורי, ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה ערכו אימון קל וצפויים להיות כשירים לשבת.

ועוד בכרמל, במכבי חיפה סיפרו היום כי אין כוונה להשיב לסגל את השוער עומרי גלזר שמושאל העונה לסקציה נס ציונה. על אף דבריו של גלזר השבוע כי בכוונתו לשוב למכבי חיפה, נראה כי גם בעונה הבאה הוא ייצא לשנת השאלה: "עומרי רוצה להישאר שוער ראשון בליגת העל", אמרו בחיפה. מעבר לכך נראה כי גם שוער המשנה של הירוקים, ג'ו קוזמינסקי, לא ימשיך ויחזור לארה"ב ולרשימת העוזבים צפוי להצטרף גם גיא חיימוב שלאחרונה עובר תהליך שיקום בשל פציעה בכתפו וכבר חזר לאימונים עם הקבוצה, אך אינו צפוי להמשיך בכרמל.


גם הוא צפוי לעזוב את הכרמל. גיא חיימוב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי