אוהדי באר שבע חגגו והדליקו אבוקות. חשש שז'וסואה יעזוב

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

הקהל חגג את ההעפלה לגמר. בקבוצה מתכננים סגל רחב אם יזכו בגביע, על חשבון ההכנסות הצפויות. סוכנו של הקשר הפורטוגלי בודק עבורו הצעות מעבר לים. לואי טאהא סובל מדלקת גרון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

23 שנה מחכה הפועל באר שבע לזכייה בגביע. אתמול (רביעי) היא הבטיחה את מקומה בגמר בפעם החמישית, שייערך ב-13 ביולי בבלומפילד, נגד מכבי פתח תקווה, לאחר 1:1 דרמטי נגד בני יהודה ודו-קרב פנדלים. יוסי אבוקסיס יוכל לעשות היסטוריה לראשונה מאז 1983, אם יזכה שנתיים ברציפות בתואר. הלילה הגיעו עשרות מאוהדי הקבוצה למתקני האימון ולאזור האיצטדיון, הדליקו אבוקות וחגגו לתוך הלילה. על פי התמונות, חלק מהחגיגות נעשה תוך התקהלות, בדומה למה שעשו קהלי קבוצות אחרות בימים האחרונים.

"היו כמה רגעי חרדה, בעיקר כשהם נשארו בתשעה שחקנים וחששנו שעוד נאבד את המשחק", אמרו שחקנים בקבוצה על הדרמה אמש. "הגענו לפנדלים ומה שאתה רואה מול העיניים זה את אמיליוס זובאס וחמישה בועטים שלהם מול שלנו. הסיכויים היו פחות או יותר שווים, אבל כל הזמן הייתה את ההרגשה שלא הכרענו את המשחק ובכדורגל אתה לפעמים מפסיד במצב כזה".

בבאר שבע רוצים להבטיח כעת השתתפות בליגה האירופית, אבל עוד קודם תנסה להגיע לפשרה עם מספר שחקנים, כשזכייה בגביע תוביל כנראה למגמה של הרחבת הסגל ואפשרות להגיע לפשרות על חשבון ההכנסות הצפויות מהגעה למפעל. אורן ביטון ובן ביטון יוזמנו לשיחות וכך גם ניב זריהן (סירב לחתום על חוזה חדש וקיבל הצעה לקצץ בחוזה), מרואן קבהא ורמזי ספורי.

שחקני ב"ש. זכייה בגביע תביא להרחבת הסגל (דני מרון)

ההערכה היא שאנתוני וארן יחתום בשבוע הבא. במועדון מקווים שברק בכר יחתום בקבוצה אחרת וכך ייפטרו גם מהחוזה שלו. ליוסי אבוקסיס, שהוזכר כמועמד לנבחרת יחד עם בכר, רוני לוי וניר קלינגר, אין סעיף יציאה בחוזה. המאמן גם לא חתם עדיין על מתווה הקיצוץ.

מעבר לכך, במועדון ישנו חשש שז'וסואה יעזוב, למרות שכרו הנאמד בכ-200 אלף יורו, כולל בונוסים, אחרי הקיצוץ. ככל הידוע, סוכנו של השחקן בודק מספר הצעות מעבר לים. בבאר שבע לא מתכוונים, לפחות בשלב זה, לשחררו בחינם. בתוך כך, הפועל באר שבע הודיעה כי בעקבות דלקת גרון, לואי טאהא החל היום טיפול אנטיביוטי וינוח בימים הקרובים.

אבוקסיס עם ויטור. טרם חתם על מתווה הקיצוץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי