החשודים בפרשת המין הם שחקני מכבי ת"א. המשטרה פתחה בבדיקה

משטרת ישראל
משטרת ישראל | דני מרון

האלופה הגיבה לפרשה: "המועדון עוקב אחר ההתפתחויות". בסביבת השחקנים טוענים: בידיהם הוכחות לפיהן הנערות אמרו להם שהן בנות יותר מ-18, מה שיכול לסייע להם בהמשך החקירה

(גודל טקסט)

הלם מוחלט בכדורגל הישראלי בעקבות הפרשה בה היו מעורבים לכאורה שני שחקני מכבי תל אביב, שעל פי החשד קיימו יחסי מין עם קטינות. אתמול בשעות הלילה, לאחר הפרסום בחדשות 13, הופצו ברשתות החברתיות שמותיהם של השחקנים החשודים יחד עם פרטים נוספים מתוך חשבון הוואטסאפ של אחת הקטינות.

במכבי תל אביב לא אהבו את הפצת השמועות ומסרו בתגובה: "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו". שחקן בשורות האלופה אמר הלילה לספורט1: "כמובן שמדובר בפרשה מאוד לא נעימה. גם אנחנו השחקנים קיבלנו את הדברים שהופצו דרך הוואטסאפ. אנחנו מאמינים ומקווים שהם לא מעורבים בפרשה ומעדיפים לא לעסוק בזה בשלב הזה, בטח כשפורסם שהמשטרה חוקרת את הנושא". יש לציין כי מאז הפרסום שני השחקנים לא ענו להודעות.

במסגרת הפרסום, תחת הכותרת "הכדורגלנים והקטינות", במכבי תל אביב ובבית הספר התיכון שבהן התלמידות לומדות, בודקים חשד לפיו שני שחקנים בכירים בליגת העל קיימו יחסי מין עם שתי קטינות בנות פחות מ-16. הארבעה, על פי הטענות, נפגשו באירוע ובשלב מסוים הנערות הגיעו לביתו של אחד השחקנים ושם קיימו יחסי מין. יש לציין כי בסביבתם של שני השחקנים טוענים כי בידיהם הוכחות לפיהן הנערות אמרו להם שהן בנות יותר מ-18, מה שיכול לסייע להם בהמשך החקירה.

בעקבות הפרסום, במשטרת ישראל בודקים אם יש תשתית לפתוח בחקירה. מדוברות המשטרה נמסר: "בהמשך לפניות כתבים בנוגע לפרסומים האחרונים אודות מעורבות ספורטאים באירועים בהם קיים חשד לכאורה למעורבות בפלילים, במשטרה מבקשים להבהיר כי נפתחה בדיקה לבחינת הפרסומים. מעבר לאמור ומטבע הדברים אין בכוונתנו להרחיב בנושא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי