"אם תעודות הזהות של הבנות מזויפות – החשודים אפילו לא ייחקרו"

קריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב | אבשלום ששוני

עו"ד ששי גז, מבכירי עורכי הדין בתחום הפלילי בארץ, התראיין בתכנית הספורט של 103FM על פרשיית הקטינות ושחקני מכבי ת"א: "לא הייתה לשחקנים סיבה לחשוד"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פרשת הקטינות ושחקני מכבי תל אביב מסעירה את הכדורגל הישראלי. היום (חמישי) התראיין עו"ד ששי גז לתכנית הספורט של 103FM וסיפק את חוות דעתו המשפטית בנוגע למקרה. גז הוא אחד מעורכי הדין הבולטים בארץ בתחום הפלילי ובתחום עבירות המין.

"ראיתי כבר הכל בקריירה ויכול להיות שכל המצב עוד יתהפך על הבנות והן ייחקרו כחשודות", אמר העו"ד הוותיק. "אם אכן הבנות החזיקו תעודות זהות מזויפות לא הייתי ממליץ להן להגיש תלונה. אני לא יודע בדיוק מה קרה. כל ההודעות שרצות ברשת הן לא בהכרח נכונות. אם זה נכון שתעודות הזהות מזויפות – לדעתי החשודים אפילו לא ייחקרו והכל ייגמר".לא

האם השחקנים יכולים להגיש תלונה נגד הבנות בטענה הונו אותם לכאורה אם הציגו בפניהם ת"ז מזויפת: "אם הם היו מתייעצים איתי לא הייתי שולח אותם למשטרה. אם המתלוננות עצמן היו מגיעות אליי ואומרות שהציגו בפניהם ת"ז מזויפת הייתי אומרת להן ללכת הביתה ושלא ישקרו יותר כי הן יהפכו לחשודות. אם השחקנים חשבו שהן מעל גיל 18 אז הם לא ביצעו שום עבירה, אך בכל זאת יש כאן מלכודת – אם השחקנים שאלו את הבנות בנות כמה הן זה אומר שיש להן חשד לגבי הגיל. מצד שני, אם היא מראה לך תעודת זהות אז הסיפור נגמר. לשחקנים עצמם לא הייתה סיבה לחשוד אחרי שלכאורה ראו תעודת זהות. גם אם הן היו מגיעות איתה לכניסה למועדון אף אחד לא היה חושד בהן".

עו"ד עדי כרמלי, פרקליטם של שני החשודים, התראיין אף הוא ואמר: "התמונות של תעודות הזהות המזויפות לכאורה לא הופצו על ידי צוות ההגנה. אנחנו מחזיקים בראיות חד משמעיות שהתיק הזה יסתיים בלא כלום. לא דבק רבב במעשים של הלקוחות שלי. הן אמרו לשני החשודים שאינן קטינות ויש לנו ראיות לכך. הלקוחות שלי לא ביצעו שום עבירה. נפתחה חקירה, אבל חד משמעית לא יהיו פה כתבי אישום. אפשר להבין מכל מה שהתפרסם שכנראה יש בעיה באיך שהבנות הציגו את עצמן".

האם הם מתכוונים לתבוע את הבנות: "אני ממש לא מתעסק בזה עכשיו. אני חושב שכולם צריכים לגלות בשעה הזו בגרות ואחריות. יש פה מצד אחד את הלקוחות שלי שעוברים דברים לא פשוטים. מהצד השני יש כאן שתי נערות שיכול להיות שבכלל לא יתלוננו ואולי הן לא ביקשו עזרה מאף אחד ואולי הן כלל לא מרגישות מנוצלות. חשוב שניתן שקט וניתן למשטרה לברר את העניינים. האינטרס שלנו שהחקירה הזו תתקדם וביקשתי מהמשטרה להזמין כמה שיותר מהר את הלקוחות שלי ונעניתי בדלת פתוחה. אנו מקווים שנגיע ביממה הקרובה למשטרה, נמסור את הצד שלנו והמשטרה תעשה את עבודתה ותגיע למסקנה כמה שיותר מהר.


עו"ד עדי כרמלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי