מכבי חיפה הודיעה: שועה סובל מכאבי שיניים ונשלח לטיפול חירום

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

החלוץ צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית ולהיענש בחומרה לאחר שתועד מפר את הבידוד במסיבת בריכה, בספק למשחק נגד בית"ר ירושלים בעקבות תלונתו על כאבים. שחקנים צעירים יזכו להזדמנויות מבלבול

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אם לא די בצרות המקצועיות של מכבי חיפה מאז החזרה מפגרת הקורונה, כידוע הקבוצה לא ניצחה ולו משחק אחד בפלייאוף העליון וכבר נמצאת במרחק 12 נקודות ממכבי תל אביב שבפסגה, הירוקים שוב צריכים להתמודד עם בעיות משמעת – ושוב זהו החלוץ ירדן שועה שנמצא במרכזה של פרשה.

שועה תועד ברשת "אינסטגרם" כשהוא מפר את הוראות הבידוד לטובת מסיבת בריכה בקיסריה ועל אף שהוא הביע חרטה על מעשיו, נראה שגורמים במועדון קיבלו את האירוע האחרון בצורה קשה. זאת כאמור לא הייתה עבירת משמעת ראשונה של החלוץ ועתידו בקבוצה יוכרע על ידי הבעלים יעקב שחר, כשגם תהיה התחשבות בדעת מאמן הקבוצה בעונה הבאה.

במועדון כבר שמעו בחודש האחרון על כמה שחקנים שהפרו את ההנחיות בצורה פרטית, אך ודאי לא ציפו להתנהלות כל כך חשופה ופומבית משחקן שלדברי גורמים בקבוצה "יודע שמחפשים אותו". בנוסף הודו גורמים כי "הסבלנות כלפי שועה הולכת ופוקעת. לא יכול להיות שגם בתקופה כזו אחרי חודש רגוע תגיע עבירת משמעת".

בכל מקרה, בחיפה ציינו כבר אתמול כי השחקן יעמוד לוועדת משמעת והעובדה שגם המנהלת שלחה מכתב חריף וקנסה את הקבוצה ב-30 אלף שקל תוביל לקנס פנימי שיוטל על השחקן. "יש לפחות 15 שחקנים שראויים ליותר קרדיט על העונה של מכבי חיפה מירדן שועה. ברור שהוא מעניין את האוהדים, אבל לאורך כל העונה הוא מקבל תשומת לב שלא בצדק וכנראה שהוא אוהב את זה. כדי להיות שחקן משמעותי במכבי חיפה הוא צריך להתבגר, לא יודע אם הוא עדיין שם. הפרסומים אתמול והקנס מהמנהלת כאבו לכולם, יענקל'ה יצטרך לטפל בזה", הוסיף גורם בקבוצה.

אגב, שועה בספק למשחק נגד בית"ר ירושלים לפי הודעת מכבי חיפה הבוקר מכיוון שהוא התלונן על כאבי שיניים. "ירדן שועה מכאב הגיע הבוקר לאימון, נבדק על ידי רופא המועדון ונשלח לטיפול חירום . משום כך, צפוי להיעדר מאימון הבוקר", נמסר מהמועדון. זמן קצר לאחר מכן הירוקים הבהירו: "ירדן קיבל טיפול משכך כאבים ואנטיביוטי ולבקשתו הצטרף לאימון".


שועה וצ'רי. "הסבלנות פוקעת" (מאור אלקסלסי)

במקביל, מרקו בלבול ושחקניו יערכו היום אימון מסכם לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 21:00) ורק בסיומו תתקבל החלטה באשר להרכב שיפתח. לאחרונה הוחלט בחיפה להעניק הזדמנויות נרחבות לשחקנים הצעירים גם כדי לנסות לשלב אותם לקראת העונה הבאה ועל כן לא מן הנמנע שלדקות משמעותיות יזכו בקרוב מאור לוי, סוף פודגוראנו והמגן הניגרי איקוום אוטין. בכל מקרה, להרכב ישוב נטע לביא שהיה מורחק ואילו עאיד חבשי הפצוע ייעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי