ללא שרון מימר, הפועל חדרה תגיע "לשחק על הכבוד שלה"

שרון מימר
שרון מימר | שלומי גבאי, הפועל חדרה

אחרי ה-5:0 מול בני יהודה, הקבוצה מהשרון תנסה לתקן את הרושם במשחק בית מול הפועל כפ"ס. המאמן שייעדר בגין הרחקה הבהיר: "משימה לא פשוטה". אג'ידה יירד לספסל ויוחלף בטבצ'ניק, אבו פאני לא השלים את האימון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה עדיין לא הבטיחה באופן רשמי עונה נוספת בליגת העל, אולם לא פחות מעשר נקודות מפרידות בינה לבין סקציה נס ציונה שניצבת מתחת לקו האדום, כך שהיא יכולה להיות די רגועה. אם הקבוצה מהשרון הייתה זקוקה למוטיבציה, אז במחזור האחרון היא חטפה חמישייה מבני יהודה ומחר (שבת ב-20:00) היא תקווה לתקן את הרושם במשחק ביתי בנתניה מול הפועל כפר סבא.

מי שלא יעמוד על הקווים הוא שרון מימר, שהורחק במהלך השבוע על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שאיחר בפעם השלישית העונה בעלייה למגרש. "אנחנו באים למשחק נגד הפועל כפר סבא כדי לשחק על הכבוד שלנו ולתקן את הרושם מהמשחק האחרון נגד בני יהודה, משחק שלא אפיין את הרמה של חדרה במהלך העונה. זו תהיה משימה לא קלה מפני שכפר סבא קבוצה מוכשרת ומאומנת שנמצאת בכושר טוב", הבהיר המאמן לקראת ההתמודדות.

השבוע ערך מימר אסיפה קשה עם שחקניו והבהיר להם כי מי שלא יראה מחויבות, לא יישאר בקבוצה בעונה הבאה. המאמן מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב ובראשם הורדתו לספסל של אוסטין אג'ידה, כך שעדי טבצ'ניק יפתח בין הקורות. בנוסף, הקפטן מנשה זלקה צפוי לחזור להרכב על חשבונו של ויסאם רבאח הפצוע שכלל לא יהיה בסגל ובקבוצה פסימיים לגבי האפשרות שהקשר מוחמד אבו פאני יוכל לשחק, אחרי שלא הצליח לסיים היום את האימון.


טבצ'ניק. חוזר לשער של חדרה (מאור אלקסלסי)

כזכור, השבוע פרסמנו לראשונה שאוסטין אג'ידה צפוי לסיים את דרכו בקיץ לבקשתו של מימר ובכוונת המאמן לתת הזדמנות לשוער המשנה. "מדובר בהחלטה קשה, אך היא נבחנת", אישרו בחדרה את החלפת אג'ידה בשוער ישראלי לקראת העונה הבאה. אם השוער הניגרי של הקבוצה אכן יעזוב על מנת לפנות מקום לשחקן זר בעמדה אחרת, במועדון ינסו לצרף את אסף צור או רן קדוש שנמצאים גבוה ברשימת המועמדים.

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, חגי גולדנברג, ירין חסן, יהב גורפינקל, דניאל סלומון (מוחמד אבו פאני), ג'ורג' פוציבה, אליאל פרץ, רועי זיקרי ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי