צפו בתקציר: מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 את סקציה נס ציונה

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | דני מרון

הקבוצה של רן בן שמעון הגדילה את הפער מהקו האדום לתשע נקודות בזכות שערים של יחזקאל (14) ו-וויטנס (75, עצמי). העולה החדשה שסבלה מריבוי החמצות, רשמה את הפסדה הראשון בפלייאוף התחתון

(גודל טקסט)

למרות מיקומן בטבלה, מ.ס. אשדוד ונס ציונה הגיעו למפגש בי"א בסיטואציה הפוכה לחלוטין. אשדוד, העשירית בטבלה, הובסה 3:0 על ידי קריית שמונה בעוד נס ציונה הלפני האחרונה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה וידעה שאם תגבור גם על החבורה של רן בן שמעון היא עשויה לעלות מעל הקו האדום. אבל בסופו של דבר העולה החדשה לא הצליחה למנף את המומנטום החיובי משני המחזורים האחרונים ונוצחה 2:0 באשדוד, במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל.

המארחת אכן הייתה טובה יותר מהפתיחה ועלתה ליתרון בדקה ה-14 אחרי מהלך שהחל אצל דין דוד והסתיים אצל שגיב יחזקאל שכבש את שערו השישי. בהמשך גם יחזקאל וגם דוד הגיעו לעוד מספר מצבים קורצים במחצית הראשונה, אך הודות ליכולת טובה של השוער עומרי גלזר, העולה החדשה ירדה להפסקה בפיגור מינימלי.

גם במחצית השנייה שתי הקבוצות רשמו לא מעט החמצות כאשר הגדולה מהן הייתה שייכת למוסא מאזו המחליף שהיה יכול לקנות את עולמו בנגיעתו הראשונה במגרש, אבל נגח מחוץ לשער של משפתי למרות שהיה חופשי לחלוטין. השער השני של אשדוד הגיע בדקה ה-75. אזולאי העביר עוד כדור מוצלח למרכז הרחבה ואליו הגיע דווקא וויטנס המחליף שניסה להרחיק, אך כבש לשערו והוא וסגר את הסיפור.

במחזור הבא אשדוד תתארח אצל בני יהודה, שתשחק עוד קודם לכן נגד מכבי נתניה. נס ציונה מנגד, תמשיך את קרבות ההישרדות שלה ביום חמישי במפגש פיקנטי במיוחד מול נועלת הטבלה הפועל רעננה, שירדה מעשית לליגה השנייה.


רן בן שמעון (לירון מולדובן) 

הרכבים
מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, טימותי אוואני, גיל כהן, מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל (רנאן 54), רועי גורדנה, שלומי אזולאי (עידן דהן 89), סמואל אלאבי (עוז בילו 89), שגיב יחזקאל (חמודי כנעאן 63), דין דוד (יעקב בריהון 89).

סקציה נס ציונה: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי (דריס וויטנס 68), פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, אופק ביטון (מוסא מאזו 68), סביין לילאי, אלעד שחף (דור כוכב 55), גיא בדש, רז שטיין (דור גלילי 78), אייל שטרכמן (יחמיר היקה 55).

מהלך המשחק
דקה 6: שלומי אזולאי בעט כדור חופשי מ-27 מטרים, הבעיטה פגשה בדרך את החומה ועומרי גלזר תפס בקלות.

דקה 14, אשדוד עלתה ליתרון 0:1! דוד פרץ לאגף השמאלי ומצא בכדור רוחב את יחזקאל שדחק מקרוב תוך כדי החלקה. זהו שערו השישי העונה של החלוץ.

דקה 18: יחזקאל כמעט השלים צמד, אחרי שקיבל כדור נפלא משלומי אזולאי אחרי שהותיר אותו במצב של אחד על אחד. אבל החלוץ לא שחרר בזמן ובעט לגופו של גלזר.


משחק נהדר לשגיב יחזקאל (דני מרון)

דקה 22: עוד הזדמנות לאשדוד. שוב דוד המסוכן רץ באין מפריע לכיוון הרחבה וניסה לעבור את גלזר, שהיה ערני והצליח לתפוס את הכדור.



דקה 30: שגיב יחזקאל הנפלא עושה מה שהוא רוצה. הפעם נכנס מהאגף השמאלי ובעט כדור מדויק למסגרת, גלזר שוב היה במקום והצליח לתפוס.

דקה 37: הזדמנות ראשונה לנס ציונה. אופק ביטון מצא את נעם כהן בצד שמאל שככל הנראה ניסה למסור רוחב, אך כמעט הצליח להכניע את רועי משפתי.

דקה 40: החמצה גדולה לנס ציונה, נחמיאס העביר רוחב מצד שמאל, שחף בעט מחמישה מטרים ולא פגש את המסגרת.



ליאור זדה (דני מרון)

דקה 57: עוד פעם הצמד דוד את יחזקאל נכנס לפעולה. מבשל השער הראשון מצא את יחזקאל במצב נוח, אך האחרון שוב החמיץ מקרוב.

דקה 69: מוסא מאזו המחליף כמעט כבש בנגיעה הראשונה שלו במשחק, אך הנגיחה שלו מקרוב לא פגשה את המסגרת.

דקה 75, אשדוד עלתה ליתרון 0:2! שלומי אזולאי הגיח מאגף ימין והעביר כדור רוחב, שפגש דווקא את וויטנס המחליף שניסה להרחיק לקרן אך כבש לשערו הוא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי