קלינגר: "תהיה רוטציה", ברשצקי: "לקח זמן להתאושש מהגביע"

עומרי אלטמן, מוטי ברשצקי
עומרי אלטמן, מוטי ברשצקי | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב סיימה את ההכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל חיפה (ראשון, 20:00 בספורט1), המאמן הודה שיהיו שינויים בהרכב: "ההדחה היא היסטוריה מבחינתנו, רוצים להמשיך את הדרך שלנו בליגה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המחזור הרביעי במסגרת הפלייאוף העליון יצא לדרך הערב (שבת) עם המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים ויימשך מחר, כאשר בסמי עופר תארח הפועל חיפה את הפועל תל אביב (20:00, ישיר בספורט1).

אחרי שהודחו מגביע המדינה באמצע השבוע מול מכבי פתח תקווה, המטרה העיקרית של ניר קלינגר והצוות המקצועי בהפועל תל אביב בימים האחרונים הייתה לנסות להרים את השחקנים ולשפר את מצב הרוח במועדון. לקראת המשחק אמר הערב קלינגר: "עד כמה שזה כואב לכולנו, צוות, בעלים, שחקנים וכמובן האוהדים שלנו, הגביע הוא היסטוריה עבורנו. רוצים להמשיך את הדרך שלנו בליגה גם ברמת התוצאות הטובות וגם בנושא הקרדיט לצעירים והדגש על העתיד של הפועל תל אביב".

קלינגר גם רמז כי בכוונתו לבצע שינויים בהרכב, אולי גם בראייה לטווח ארוך כי בשבת הבאה הם יארחו את מכבי תל אביב לדרבי: "זה משחק חמישי שלנו בשבועיים ובלוח משחקים מטורף כזה נצטרך שוב להתחשב בחלק מהשחקנים ולערוך רוטציה מסוימת".


"לוח משחקים מטורף". קלינגר (דני מרון)

הערב גם התראיין הקשר מוטי ברשצקי: "אמנם יצאנו מאוד מאוכזבים מההפסד בגביע, לקח לנו זמן להתאושש, אבל כבר השלמנו עם זה. ננסה לבוא מחר ולתקן, להיראות כמו שצריך ולהזכיר לכולם מה היכולת האמיתית שלנו. היינו נגיעה ממשחק על תואר, עבדנו קשה בשביל זה, אבל זה המצב ואין מה לעשות. יש לנו על מה להילחם בליגה, בשביל המועדון ובשביל הקהל שלנו ונעשה הכל בשביל להשיג תוצאה טובה מחר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי