בניון שוקל את עתידו בבית"ר, לוי עשוי לעזוב מיוזמתו

יוסי בניון, משה חוגג
יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים לא קיבל הצעה כתובה, ההחלטה צפויה להתקבל בסמוך למאמן. נקודת האור היא שוב טל בן חיים. דסה וזריהן על הכוונת לעונה הבאה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד להפועל תל אביב, בבית"ר ירושלים קיוו לעבור את שני המשחקים מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה בשלום. אחרי שתי תוצאות התיקו (אתמול: 0:0 בסמי עופר) במועדון ימתינו לתוצאת המשחק הערב בין הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, בתקווה להגדיל את הפער מהקבוצה מהדרום במחזור הבא, אז תפגוש את הפועל חיפה.

במועדון מבינים שהמשחק בשלישי הבא, מול באר שבע בטרנר הוא זה שיכריע ככל הנראה את המאבק על כרטיס לאירופה. עוד קודם לכן, באר שבע תפגוש בשבת את מכבי חיפה במגרשה הביתי. "אי אפשר לשקר, זה היה משחק ברמה לא גבוהה. חבל שפרדי פלומיין לא הצליח להבקיע בסיום. עם ניצחון היינו יכולים לחשוב גם על המקום השני", אמרו בבית"ר. שחקן בקבוצה הוסיף: "ראינו את הסטטיסטיקה, נכון שבעטנו רק פעמיים למסגרת. אבל מכבי חיפה לא בעטה בכלל".

ומה לגבי עתידו של רוני לוי? כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, יוסי בניון שוקל להמליץ על השארת המאמן לעונה נוספת, למרות המסר ששלח הבעלים למקורביו בנושא והלחץ שמופעל עליו מצד חלק מהקהל. המאמן כבר שלח מסר להנהלה שגם הוא יצטרך להחליט אם להמשיך. ההערכה היא כי לוי מחזיק גם בהצעה מקפריסין.

רוני לוי (מאור אלקסלסי)

אגב, יוסי בניון עדיין לא קיבל הצעה כתובה להארכת החוזה. חוגג שהצהיר בעבר כי יציע לו להישאר גם בעונה הבאה טרם נפגש עם המנהל המקצועי לגבי העניין הזה. בניון עצמו עדיין לא החליט האם להישאר וההחלטה, כך נראה, תתקבל בסמוך להחלטה שתתקבל לגבי רוני לוי. משה חוגג, אגב, החליט לא להגיע למשחק אתמול משום שהשבת יצאה בשעה מאוחרת ולכן הוא החליט להסתפק בצפייה במשחק בטלוויזיה. 

ואם יש נקודת אור מהמשחק הזה, היא שביעות הרצון במועדון מהשילוב בין טל בן חיים לדיוגו ורדסקה (להוציא את הטעות של האחרון בסיום). מדיניות הזרים של חוגג בעונה הבאה שנחשפה באתר, לפיה הזרים שלו יוחלפו בזרים צעירים בעלי פוטנציאל השבחה, אינה כוללת את הבלם הפורטוגלי. במועדון ישנה הערכה גדולה להחלטה של בן חיים שלא להערים קשיים ולשחק ללא שכר בחודש יוני ("הוא קיבל שכר עבור החודשים שלא שיחק", טוענים במועדון) אך נראה כי הוא בכל מקרה לא ימשיך, בין היתר בשל שיקול כלכלי. אפרופו שיקול כלכלי, במועדון סיפרו כי הקבוצה לא תצא למלון לקראת המשחק בסמי עופר נגד הפועל חיפה. זוהי עוד אחת מההחלטות הקשורות לקיצוץ המתוכנן.

יקיר ארצי, שלא נכלל אתמול בסגל וחתם בקיץ לשנתיים במועדון, עשוי לקבל הודעה לחפש קבוצה אחרת. בבית"ר מעריכים שלא ימשיך בעונה הבאה. במועדון ממשיכים לעקוב אחר ניב זריהן. אם הקשר יעזוב את באר שבע בימים הקרובים, ייתכן שבמועדון ינסו לצרף אותו אם יפחית משמעותית בשכרו. בנוסף לקשר באר שבע, מי שעוד נמצא על הכוונת של הירושלמים תקופה ארוכה הוא הקשר, אור דסה, שלא יישאר בהפועל רעננה אחרי הירידה ללאומית ומחוזר ע"י הקבוצה מהבירה כבר תקופה, ואף קיבל הצעות בחודש ינואר האחרון. 

טל בן חיים. נקודת אור (מאור אלקסלסי)


עלי מוחמד
אמר לאחר המשחק: "היה משחק קשה בהתחלה, בחצי השני מצאנו את הקצב שלנו, יכולנו להבקיע אחד או שניים. זה הכדורגל. לא רצינו להפסיד ושמרנו על התוצאה. נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה הצלחנו לתקן את ההגנה שלנו, ונעשה את זה גם בהתקפה. אני חושב שהתמקדנו בהגנה, זה טוב, מאז הרגע הקשה נגד הפועל לא ספגנו, אני בטוח שהשערים שלנו יבואו במשחקים הבאים".

על היציעים הריקים: "קשה מאוד לשחק בלי הקהל, לשחק עם הקהל זאת הרגשה אחרת, הם דוחפים אותך, הם נותנים לך מוטיבציה, זה בדברים הקטנים, אתה רוצה לעשות עוד, אתה מרגיש שאתה עושה משהו. אנחנו צריכים להתמודד עם זה עכשיו, עם השיטה הזאת. נראה מה יקרה, אנחנו צריכים להתמודד עם זה ולהתמקד בלשחק טוב".

הכושר בו נמצאת הקבוצה: "קשה מאוד מבחינה פיזית. לא ידענו אם חוזרים, ואז חזרנו, זה מאוד קשה, צריך להתמודד עם הסיטואציה הזאת, אני חושב שבעתיד זה יהיה טוב יותר". לקראת המשחק ביום רביעי הוא סיכם: "אנחנו חייבים לעלות ולנצח את המשחק נגד הפועל חיפה, אין לנו אפשרות אחרת".

עלי מוחמד. "השערים יגיעו במשחקים הבאים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי