שחקני מכבי ת"א יגיעו לחקירה, חבריהם לקבוצה הופתעו מהוצאתם לחופשה

ניידת משטרה
ניידת משטרה | דני מרון

ההיבט העיקרי שנבחן על ידי המשטרה: האם השניים ידעו שמדובר בקטינות. פרקליטיהם של השניים יציגו ראיות חדשות. במועדון ממתינים לתוצאות החקירה כדי לדעת כיצד לפעול

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חקירת המשטרה בנוגע לפרשת הקטינות והכדורגלנים צפויה לצבור תאוצה הבוקר, כששני שחקני מכבי תל אביב, שכזכור הוצאו על ידי המועדון לחופשה זמנית, יגיעו לחקירה בתחנת המשטרה. שני השחקנים יפקידו את הטלפונים הסלולריים שלהם בידי המשטרה על מנת לבחון ראיות.

ההיבט העיקרי שנבחן על ידי המשטרה הוא כמובן – האם השניים ידעו או לא ידעו שמדובר בקטינות לכאורה. החשודים יציגו באמצעות פרקליטיהם, עו"ד עדי כרמלי וינון היימן, ראיות מרכזיות בפרשה – תמונות ובהן הוכחה כי הנערות הציגו לכאורה תעודות זהות מזויפות. כמו כן, שאלה מרכזית נוספת שנשאלת היא האם הנערות הציגו תעודות זהות מזויפות לשני הכדורגלנים או שמא הדבר נועד על מנת לזייף את גילן כדי להיכנס למסיבות.

חלק משחקני מכבי תל אביב קיבלו בהפתעה גמורה את העובדה שהמועדון החליט להוציא את שני השחקנים לחופשה. אחד השחקנים הסכים לומר הלילה (בין שבת לראשון): "לאחר פרסום הסגל, כולם יידעו במי מדובר. אנחנו עדיין מחזקים אותם ומאמינים שהם לא ידעו שמדובר בקטינות, אבל ניתן למשטרה לסיים את עבודתה". במועדון ממתינים לתוצאות החקירה של המשטרה ורק אז יחליטו כיצד לפעול מול השחקנים.

מתחם האימונים בקריית שלום. "הפתעה גמורה" (אבשלום שושני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי