"יש שחקן כדורגל נוסף שצפוי להיות עד מפתח בפרשה"

מתחם האימונים מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | ספורט1

אלמוג בוקר, שחשף את הפרשה לראשונה, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור: "מנסים לראות האם השחקן שאירח את המסיבה הוא זה שיצר את החיבור". וגם: מצבן הנפשי של הקטינות. האזינו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

העיתונאי אלמוג בוקר, שחשף את פרשת הכדורגלנים והקטינות בחדשות 13, עלה הערב (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר: "השחקנים צריכים להגיע לחקירה באזהרה, אבל גם הבנות, אותן קטינות, היו אמורות להגיע במהלך היום למסור עדות במשטרה. הן לא מסוגלות בשלב זה, בגלל קושי נפשי ומה שהן עוברות בימים האחרונים וזו למעשה הסיבה לעיכוב בחקירה. יש קושי לקבל בשלב הזה את הגרסה שלהן. נזכיר שוב שמדובר בבנות מתחת לגיל 16, שעוברות סיוט.

"בשלב הזה למעשה במשטרה מנסים לאסוף מידע מכיוונים אחרים, כמו עדויות של אנשים מעורבים, שחקנים אחרים שהיו במסיבה וכמובן גם כל מה שקשור לצד הטכנולוגי – טלפונים, אינסטגרם וכל האמצעים שבהם השתמשו השחקנים והנערות. זו הסיבה, אני מניח, שחקירת השחקנים מתעכבת בשלב זה. כמו שזה נראה כרגע, אני יכול לומר בוודאות שהנערות לא יגיעו במהלך היום למסירת עדות. ייתכן שזה יקרה מחר, אבל זה תלוי במצבן נפשי".

האם השחקנים מחקו פרטים מהטלפון: "כל מה שיוצא, הייתי מתייחס אליו בזהירות מאוד גדולה. זה פעילות חקירה שצריך לבצע, אבל אנחנו בשלב כל כך ראשוני של החקירה שבטח אי אפשר להגיד שיש חשד כזה. אפשר לומר שהמשטרה תבדוק גם את האפשרות הזו, אבל זה נראה יותר כמו ספינים שיוצאים בשלבים הראשונים של החקירה. עד כמה שהצלחתי להבין, בשלב הזה הטלפונים עדיין לא נלקחו. זה שלב מאוד מאוד מוקדם".

המעורבים הנוספים בפרשה: "צריך להגיד שיש שמות שרצים ביומיים האחרונים, אחד מהם של שחקן הפועל באר שבע ואחד של שחקן בית"ר ירושלים – אני יכול להגיד שאין שום קשר בינם לבין הפרשה והם לא היו מעורבים בכלל בסיפור הזה. מה שכן, יש שחקן אחר שבביתו הייתה המסיבה ואליו המשטרה צפויה להגיע והוא צפוי להיות עד מפתח, בגלל היכרות שלו עם אחת משתי הנערות. אני מדבר על שחקן נוסף שאירח את יום ההולדת ויש קשר שאפשר לראות אותו באינסטגרם ומנסים לראות אם הוא זה שיצר את החיבור עם שחקני מכבי תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי