ניר קלינגר תירץ: "הלו"ז צפוף, זה בלתי אפשרי ולא נורמלי"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל ת"א לאחר התבוסה להפועל חיפה: "צפיתי שתהיה עייפות כזו. חמישה משחקים בשבועיים זה דבר קשה פיזיולוגית, אין מה לעשות". חיים סילבס אמר מנגד: "ידענו לאיזה משחק אנחנו הולכים"

(גודל טקסט)

גם בסיוטים הכי גדולים שלה, הפועל תל אביב לא האמינה שכך השבוע שלה יראה. הקבוצה של ניר קלינגר שסומנה כמועמדת לזכות בגביע המדינה, הודחה על ידי מכבי פתח תקווה מהלאומית בחצי הגמר והערב (ראשון) היא קיוותה לצאת לדרך חדשה נגד הפועל חיפה, אך הובסה 4:0 בסמי עופר והחבורה האדומה הזכירה הרבה יותר את הקבוצה ניסו אביטן מאשר של ניר קלינגר.

אבל גם צריך גם להחמיא לאדומים מהכרמל שהשיגו בסטייל את הניצחון הראשון העונה בפלייאוף העליון והם יקוו להמשיך את המומנטום החיובי נגד בית"ר ירושלים, ומי יודע גם לעלות למקום החמישי.

האם ההדחה מהגביע השפיעה: "לא. אנחנו סחוטים ועייפים, קשה לבוא לשחקנים בטענות. אני נמצא איתם יום-יום, יש לנו לו"ז של חמישה משחקים בשבועיים וזה קשוח, אולי אפילו יותר מדי קשוח עבורם. לא משנה אם אלה צעירים או ותיקים. זה ניכר היום בטעויות ובשגיאות שלנו. זה לא היה משחק חד צדדי של 4:0, שאף אחד לא יגיד את זה. עשינו שגיאות שעלו לנו ביוקר וזו התוצאה. אני צפיתי שתהיה עייפות כזו. ניסינו לשחק עם זה ולתת לשחקנים לנוח עד כמה שניתן, אבל אין ספק שזה גורם מכריע".

האם הם משלמים שכר לימוד: "אנחנו משלמים וזה בסדר. אמרנו שאנחנו הולכים עם ההחלטה הזו לפני הניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. זו ההחלטה שלנו. לא משנה אם זה שכר לימוד או לא, מה שמשנה זה שאנחנו נותנים הזדמנות לצעירים ואנחנו רוצים שהעתיד של הפועל ת"א יהיה חזק, איתן ויציב. אני לא חושב שזה שכר לימוד, אני חושב שזה יותר קשור ללו"ז הצפוף, הבלתי אפשרי והלא נורמלי הזה. חמישה משחקים בשבועיים זה דבר קשה פיזיולוגית, אין מה לעשות. צריך לקבל את זה".


"הלו"ז בלתי אפשרי" (מאור אלקסלסי)

האם הצעירים האלו יהיו הבסיס של הקבוצה בעונה הבאה: "הם יהיו חלק מהסגל. אני מניח שהם ילכו ויצברו דקות. אני מאוד נהנה לראות אותם. ברור שלא תמיד זה בא לידי ביטוי במספרים או כדורגל יפה, יש עוד כל מיני משתנים כמו העייפות והלו"ז. בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים מהם, אנחנו רואים רצון והתקדמות. יש שחקני כדורגל טובים בארץ ולא צריך להתבסס על זרים, ככה אני חושב וגם משה סיני וההנהלה".

האם רואה בעצמו מועמד לנבחרת: "הסוגייה הזו לא צריכה לעלות מבחינתי כרגע. אם רוצים מישהו צריך לפנות אליו. כל עוד אני בהפועל ת"א ואף אחד לא פנה אליו לא דיבר אליי הראש שלי רק בהפועל ת"א. יש לנו עכשיו שישה ימים עד הדרבי לאושש את השחקנים. זו פעם ראשונה מאז שהליגה חודשה שיש לנו קצת אוויר לנשום. אני מקווה שהשחקנים יתאוששו גם מנטלית וגם פיזית. אני לא בא לשחקנים בטענות היום, אני מבין לליבם ולגופם".


אכזבה בהפועל תל אביב. עומרי אלטמן (מאור אלקסלסי)

חיים סילבס אמר מנגד: "זה שאמרו עלינו שאנחנו תפאורה לא הוסיף לנו מוטיבציה. היום אני חושב שעשינו הצגה גם בתוצאה וגם ביכולת, ועברנו איזשהו תהליך בפלייאוף, היום ידענו לאיזה משחק אנחנו הולכים והצלחנו עם שער מוקדם להזיז את המשחק לכיוון שלנו והבנו במחצית השנייה שהם ינסו לחפש את השוויון בכל מחיר".

מאזן הפנדלים: "אני לא רוצה לנחס, אבל באופן עקרוני פנדל זה גם איכות והבועט הקבוע שלנו זה גל אראל שכבש ברגע שהוא נכנס ואני מקווה שיהיה לנו 100% הצלחה בעוד כמה פרמטרים".


"אלמוג בוזגלו יוכיח את עצמו בדשא" (מאור אלקסלסי)

על הוויכוח בין אלמוג בוזגלו לגל אראל לפני הפנדל: "כולנו מתים על אלמוג והוא מאוד רצה לכבוש, הוא נראה טוב והוא יחזור על עצמו דרך הדשא. אבל יש קודם כל סדר ומחוות זה בהמשך".

רק זר אחד שותף: "יכול להיות שביום רביעי יפתחו זרים נוספים, רצינו לעשות סוג של התקפה די מבולגנת נגד הפועל תל אביב. לכן אני לא מסתכל על הדברים ככה, אנחנו בוחנים כל משחק בנפרד ותראו הרבה שינויים בהמשך".

גידי קאניוק הוסיף: "קיבלנו השנה תשעה פנדלים וכבשנו את כולם, אז אנחנו שמחים. כרגע אני כל כולי בהפועל חיפה, ונראה מה יהיה הלאה, כרגע אני חושב ממשחק למשחק. היכולת? אני חושב שאנחנו נראים הכי טוב בפלייאוף, אנחנו מחוברים אנרגטיים ומשוחררים מאוד ידענו להביא נקודות גם דרך כדורגל לא טוב, ברוך השם רוצים להמשיך ככה ולהיראות טוב מכל דקה".


"זרים אחרים גם יקבלו הזדמנות". חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי