גידי קאניוק חתם בקבוצה מאסיה ויעזוב את הפועל חיפה

גידי קאניוק חוגג
גידי קאניוק חוגג | מאור אלקסלסי

הקשר הודיע על מעברו לקבוצה חדשה שבשלב זה לא נחשפה זהותה, אך הוא צפוי לשחק נגד בית"ר ירושלים ביום רביעי (20:00 בספורט3). המאמן חיים סילבס זכה לשבחים אחרי ה-0:4 על הפועל תל אביב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
בבוקר שאחרי הניצחון הגדול של הפועל חיפה 0:4 על הפועל תל אביב, גידי קאניוק, שרק אתמול כבש צמד והוחלף רגע לפני בעיטת פנדל שהייתה יכולה לסדר לו שלושער, הודיע למאמן סילבס כי בימים הקרובים הוא יעזוב ויעבור לקבוצה מאסיה בשורותיה חתם.

"השחקן מודה למועדון על התקופה היפה ועל ההצלחות המשותפות", הודיע סוכנו גלעד קצב שהוסיף, "בהמשך תצא הודעה מסודרת על הקבוצה החדשה שבשלב זה מבקשת לא לפרסם את פרטיה". קאניוק עוד יהיה בסגל במשחק הבא נגד בית"ר ירושלים ביום רביעי (20:00 בספורט3), אך ספק גדול אם גם מעבר לכך.

בהפועל חיפה קיוו מאוד להשאיר את הקשר, שחזר באיחור מ"פגרת הקורונה" בעקבות חילוקי דעות בינו לבין יואב כץ, אולם הוא היה נחוץ לחזור לשחק מעבר לים ושוב יעבור לאסיה, אחרי הפרק הקודם בפחטקור האוזבקית. בחיפה הביעו פליאה מהודעתו, לאור התקווה שיצליחו לשכנע אותו להישאר עם הצעה משודרגת, אך טענו: "גידי ובעיקר אשתו רוצים לחזור לחו"ל. הוא הסכים לחזור בהתאם לכך שישוחרר". 


יוצא למסע חדש באסיה. קאניוק (מאור אלקסלסי)

ועוד לפני הודעת קאניוק, שמחה גדולה התפרצה אחרי ה-0:4 אמש, שהיה גם הניצחון הראשון של הקבוצה בפלייאוף העליון. סילבס זכה לשבחים מצד אנשי המועדון על כך שעלה עם מערך מעניין, שלא נכלל בו חלוץ טבעי, והמהירות של נס זמיר ואלמוג בוזגלו בחלק ההתקפי הביאה לטעויות רבות במרכז ההגנה של האורחים מתל אביב.

הבעלים יואב כץ החמיא: "כל החלקים שלנו במגרש עבדו, ובעיקר רוח הלחימה שלנו ניצחה את המשחק. ניצלנו את הטעויות של הפועל ת"א. גידי קאניוק קיבל מחמאות גדולות, אולם הבוקר כאמור גילו בקבוצה כי הוא בקרוב מאוד יעזוב לאסיה.


סילבס. זכה למחמאות (מאור אלקסלסי)

שחקן נוסף שהיה מהבולטים אמש היה נס זמיר, כובש השער הרביעי, שאמר לאחר הניצחון הגדול: "שיחקנו כדורגל תוסס. כל השחקנים הראו מאמצים. זה כיף. כבר באימון שלפני המשחק ראינו שכולם אחד בשביל השני וזה היה נראה ככה על המגרש. אני מקווה להמשיך לעזור לקבוצה לנצח. כיף לכבוש שערים ואני מקווה להבקיע עוד בפלייאוף. הייתה כימיה טובה על המגרש, לא רצינו שהמשחק יסתיים. הלוואי שזה ימשיך ככה".

מי שיצא מעט מאוכזב היה הקשר אלמוג בוזגלו, שאמנם הרשים, אך התאכזב כאשר לא זכה לבעוט את הפנדל השני לטובת הקבוצה, אותו בעט גל אראל. בוזגלו ביקש מאראל לקחת את הכדור, אבל האחרון, שנכנס כמחליף במיוחד כדי לבעוט, סירב. בקבוצה הסבירו כי למרות הרצון העז של בוזגלו, אראל הוא הבועט הקבוצה של הקבוצה.


אלמוג בוזגלו מתווכח עם גל אראל על הפנדל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי