פרקליטה של אחת הנערות לספורט1: "היא סופגת איומים מאוהדי מכבי ת"א"

קריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב | אבשלום ששוני

עו"ד ששי גז סיפר כי הצעירה טרם נחקרה בשל מצבה הרפואי: "עוברת שיימינג, מקיאה, לא נרדמת. היא עוברת גיהנום". הנערות יטענו כי לא הציגו לכדורגלנים תעודות זהות מזויפות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק הערב מול הפועל באר שבע (20:40 בספורט4), זאת בצל פרשת הכדורגלנים והקטינות שנחקרת במשטרה. שני השחקנים המעורבים שנחקרו אתמול במשך ארבע שעות בחדרים נפרדים והציגו לחוקרים סרטונים ועדויות לא יהיו בסגל. אתמול טענו שחקנים במכבי תל אביב כי העובדה שהשניים לא בסגל תוביל לחשיפתם בקרב כלל הציבור.

אגב, לקראת המשחק הערב, ארגון האוהדים של מכבי תל אביב, "מכבי פנאטיקס", קרא לאוהדי הקבוצה להגיע הערב, בשעה 20:00, לשער 11 – כשהמשטרה כבר נערכת לפיזור ההתקהלות. בשל כך, הבהירה היום המועדון בהודעה רשמית: "אנו קוראים לכל האוהדים להימנע מהגעה לסביבת האצטדיון לפני, במהלך ואחרי המשחק. משטרת ישראל ואגף הפיקוח של עיריית תל אביב יגבירו את האכיפה אחר הנחיות משרד הבריאות בסביבת האצטדיון והמפרים אותם צפויים להיענש על פי חוק".

ובחזרה לחשדות נגד שני כדורגלני הקבוצה. נערה אחת מהשתיים מסרה אתמול עדות במשטרה ושני הכדורגלנים, המיוצגים על ידי עו"ד עדי כרמלי וינון היימן, נחקרו בימ"ר מרכז ברמלה תחת אזהרה כששני סעיפים מרכזיים נבדקים: בעילת קטינה והשפעת אלכוהול. הנערה הנוספת מיוצגת על ידי עו"ד ששי גז, שבראיון לספורט1 סיפר על מצבה הנפשי וטען כי היא מאויימת, בין היתר על ידי אוהדי מכבי תל אביב. 

"אני מייצג את הנערה שעדיין לא נחקרה", אמר גז, "הנערה הזאת עוברת סיוט, חיה בפחדים. היא חווה פחד מהאירוע עצמו ופחד נוסף מהשיימינג שעושים לה. כל טלפון מקפיץ אותה, היא לא נרדמת. היא מקיאה, עוברים עליה ימים קשים. לכן היא דחתה את החקירה".


עו"ד ששי גז (פלאש 90)

עו"ד גז הוסיף: "יש עוד דברים שלא נחקרו ואני לא יכול להיכנס לפרטי החקירה. אני יכול לספר רק על מצבה הנפשי: היא קיבלה איומים, השמצות, קללות, בין היתר מאוהדי מכבי תל אביב. אין מילה שבה לא כינו אותה, אין קללה שבה הם לא השתמשו. היא עוברת תקופה מאוד קשה, ילדה צעירה שעוברת גיהינום. בניגוד למה שחושבים, הילדה הזאת באה ממשפחה טובה".

בסביבתן של הנערות טענו אתמול כי בניגוד לשמועות, הן לא הציגו תעודות זהות מזויפות לכדורגלנים, אלא מדובר במקרים הקשורים לאירועים אחרים. לחדשות 12 אמרה אתמול הנערה: "אני מבינה שנוצלתי. מרגישה מאוד מושפלת – העבירו אותי מיד ליד. אף ילדה בגילי לא מתכננת להיכנס לסיטואציה שבתוך זמן קצר זה מה שקורה מסביבה".

במועדון ממשיכים לגבות את השניים. יחד עם זאת, כדורגלנים נוספים מליגת העל עשויים להגיע לחקירה בהמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי