מכבי פ"ת ניצחה את ראשל"צ. בני סכנין עלתה למקום השני

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

המלאבסים השיגו 0:1 ביתי בדרבי הלוזונים, בזכות שער של גולאני בן ה-17. הקבוצה מהמגזר חלפה על פני הכתומים עם 1:3 על הפועל רמת גן. הפועל קטמון הפסידה 1:0 לכפר קאסם. בתחתית: עפולה ממשיכה להסתבך

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונה של בני לוד על הפועל עכו אמש (ראשון), המחזור ה-32 בליגה הלאומית הושלם הערב עם שבעת המשחקים הנותרים. בפלייאוף העליון מכבי פתח תקווה חזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 על מכבי ראשון לציון בדרבי הלוזונים. בני סכנין ניצלה את המעידה הכתומה ועלתה למקום השני בזכות 1:3 להפועל רמת גן. קטמון לעומתה הפסידה 1:0 לכפר קאסם ונותרה במקום הרביעי. בתחתית אשקלון סיימה ב-1:1 מול נוף הגליל, הפועל עפולה הובסה 3:0 על ידי אחי נצרת.

מכבי פתח תקווה – מכבי ראשון לציון 0:1
דרבי הלוזונים הפגיש את שתי הראשונות, שהפסידו במחזור הקודם. אבל כל הלחץ היה בצמד הכתום, כאשר בקבוצה מעיר היין הבינו שהפסד נוסף עלול להוריד אותה למקום השלישי. ואכן המוליכה נראתה נינוחה יותר כאשר עלתה ליתרון בדקה ה-20 אחרי בעיטה אדירה של דניאל גולאני בן ה-17. ראשון לציון חיפשה את השוויון, אך לצערה לא מצאה את הרשת וירדה בסוף המשחק למקום השלישי.

הפועל רמת גן – בני סכנין 3:1
אחרי 32 מחזורים סוף סוף בני סכנין, אחת הקבוצות החזקות בליגה, הצליחה להתבסס במקום השני. ליכולת הירודה של מכבי ראשון לציון יש לא מעט מניות בכך, אבל אי אפשר להמעיט בתצוגה של הקבוצה מהמגזר שהשיגה ניצחון ענק באצטדיון רמת גן. אחרי מחצית מאופסת סכנין עלתה ליתרון בדקה ה-55 מרגליו של מהארן ראדי, ותוך שתי דקות אסי גומה כבש גול עצמי, מוטי מלכה סגר את הסיפור בדקה ה-62. ינון אליהו רק צימק בדקה ה-88.

מ.ס. כפר קאסם – הפועל קטמון 1:0
אחרי המשחק היום, נראה שאין מישהו שמאמין שהקבוצה של זיו אריה תעלה ליגה. קטמון שוב לא ניצחה אחרי עוד משחק חלש. המארחת מנגד, עלתה למקום החמישי  אחרי גול עצמי של השוער הירושלמי אדבאיו אדליי.

אחרי נצרת – הפועל עפולה 3:0
לנועלת הטבלה כבר אין מקום לטעות. בעקבות ניצחונה של בני לוד וקצב צבירת הנקודות של אשקלון, הקבוצה של שלומי דורה הייתה חייבת לנצח את אחרי נצרת כדי לשמור סיכוי לשרוד בליגה השנייה, אבל במקום זאת רשמה את אחד ההפסדים הגדולים שלה העונה. מוחמד חאטיב כבר במספרת אדירה בדקה השביעית, אלון בוזורגי (23) ואשרף רבאח (90) הוסיפו.

תוצאות נוספות
רמת השרון – בית"ר תל אביב/בת ים 4:2
אשקלון – נוף הגליל 1:1
הפועל אום אל פאחם – הפועל פתח תקוה 3:2


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי