אבוקסיס: "היינו שווים למכבי ת"א. ז'וסוואה אחד הטובים שהיו פה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע נשמע מרוצה אחרי ה-1:1 מול האלופה: "אם היינו חכמים יותר, גם היינו מכריעים את המשחק". על עתידו בקבוצה אמר: "רק אלוהים יודע, לא מתכוון לדבר על הנבחרת"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לא משנה באיזה כושר יגיע, יוסי אבוקסיס תמיד שמח לפגוש את מכבי תל אביב. אמנם, הפועל באר שבע לא הצליחה להנחיל לצהובים הפסד בכורה בליגה, אבל הצליחה לכבוש את השער השמיני לחובת האלופה שבדרך וסיימה בתיקו 1:1, בזכות שער מרשים של ז'וסוואה. הפער בין בית"ר ירושלים הנמצאת, במקום השלישי שוב נותר על ארבע נקודות ובאר שבע שעדיין לא ניצחה בפלייאוף העליון, תחפש ניצחון בכורה מול מכבי חיפה ביום שבת באצטדיון טרנר.

יוסי אבוקסיס פתח את דבריו: "אחרי חצי הגמר היה לנו חשוב להופיע כמו שצריך, להמשיך לשחק טוב ובהתלהבות. היו דקות יותר טובות ופחות טובות, אבל בסך הכל אני חושב שהיינו שווים במשחק. השחקנים הוכיחו שהם גברים והביאו 90 דקות חזקות, אמנם לא עם הרבה מצבים אבל אם היינו חכמים יותר, בעיקר בדקות האחרונות היינו יכולים להכריע את המשחק".

על ז'וסוואה: "הוא שחקן באמת מדהים. אם הוא יהיה מרוכז רק בכדורגל, הוא יכול להיות אחד הטובים שהיו פה, כל פעם אני מזכיר לו שהרמה שלו באמת מיוחדת. הוא נכס למועדון ואני מקווה שזה ימשיך כך".

שוב הציל את הפועל באר שבע. ז'וסוואה (דני מרון)

עזרתם למכבי חיפה: "אנחנו עוזרים לעצמנו קודם כל, והמטרה היא לצמצם את הפער מהמקום השלישי. אני חושב שבסך הכל אנחנו צריכים לבוא מוכנים בשבת נגד מכבי חיפה כי זה הסיכוי היחיד שלנו לחלוף על פני בית"ר ירושלים".

עתידך: "יש לנו בבאר שבע קבוצה טובה וזה מה שאני מתעסק בו כעת. מה שיהיה בשנה הבאה רק אלוהים יודע. על הנבחרת? אני לא מתכוון לדבר על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי