המשטרה חילקה 16 דו"חות לאוהדים, משליך החזיז נעצר

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

חלק מאוהדי מכבי ת"א שהגיעו אתמול סמוך לבלומפילד לא שמרו על מרחק ולא עטו מסיכות. משליך הרימון, חייל בשירות סדיר - נעצר והורחק מהמגרשים לאלתר. עוד נמסר: "קוראים לציבור לגלות אחריות". צפו בוידאו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אמנם מכבי תל אביב עדיין לא זכתה באליפות אך זה לא הפריע לאוהדיה להתגודד אתמול (שני) שוב סמוך לאצטדיון בלומפילד בסיום המשחק נגד הפועל באר שבע (1:1). במנהלת כבר מתחו ביקורת על כך והבוקר (שלישי) גם המשטרה פעלה בעניין. המשטרה ביצעה אכיפה וחילקה 16 דו"חות לאלה שהפרו את תקנות משרד הבריאות. מעבר לכך נעצר האוהד שהשליך חזיז סמוך לכוח המשטרה שפעל במקום, חייל בשירות סדיר – הורחק ממגרשי הכדורגל לאלתר. המשך החקירה הועברה לגורמי מצ"ח

מהמשטרה נמסרה: "אמש (שני) במהלך המשחק שהתקיים בבלומפילד בת"א הגיעו למקום אוהדים רבים בהתקהלות וצפיפות תוך הפרת תקנות צו בריאות העם, אחד האוהדים, חייל בשירות סדיר, השליך חזיז מחוץ לאיצטדיון סמוך לכוחות המשטרה שפעלו במקום ונעצר לחקירה בסיומה הורחק לאלתר מכל מגרשי הכדורגל.

"שוטרים שנפרסו מחוץ לאיצטדיון כחלק מהיערכות המשטרה זיהו במקום התקהלות רבת משתתפים אשר לא שמרו על המרחק הנדרש של שני מטרים, האחד מהאחר וחלקם אף לא חבשו מסיכות כמתחייב על פי התקנות.

אוהדי מכבי תל אביב (דני מרון)

השוטרים הורו למשתתפים לקיים את תקנות צו בריאות העם והורו למתקהלים לקיים את התקנות כלשונן, כאמור לשישה עשר משתתפים נרשמו דוחות בגין הפרת התקנות לשעת חירום".

לסיום העבירה המשטרה שוב מסר וביקשה מהאוהדים לשלוט בעצמם: "המשטרה ממשיכה לאכוף את תקנות צו בריאות העם וקוראת לציבור להיות שותפים ולגלות אחריות ציבורית במאבק המשותף למניעת הפצת נגיף הקורונה".

עוד באותו נושא: משטרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי