סילבס יאריך את חוזהו בימים הקרובים: "רוצים להמשיך לנצח"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה ימשיך במועדון גם בעונה הבאה לאחר שהגיע לסיכום עם יואב כץ. לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים אמר: "כל משחק בטדי הוא קשה, גם ללא קהל". אראל ואלמוג בוזגלו התפייסו, משפתי יחליף את קפילוטו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה בהפועל חיפה לאחר ה-0:4 הענק על הפועל תל אביב ביום ראשון וכעת רוצים בכרמל ליצור רצף ניצחונות במשחק מחר (רביעי) נגד בית"ר ירושלים (20:00, שידור ישיר בספורט3) . אם תנצח, הפועל חיפה תעקוף לפחות זמנית את הפועל תל אביב בדרך למקום החמישי.  המאמן חיים סילבס זוכה לקרדיט וצפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה הבאה לאחר שהגיע לסיכום עם הבעלים יואב כץ.

בינתיים, סילבס רוצה להפתיע בטדי למרות שהוא מצפה למשחק קשה: "כל משחק בטדי הוא מהקשים בליגה, גם אם מדובר במשחק ללא קהל. בית"ר קבוצה מאוד מוכשרת בחלק הקדמי ומצד שני הוכיחה במשחקים האחרונים שהיא יודעת גם לשחק טקטי. אנחנו באים אחרי ניצחון גדול ויכולת טובה ונקווה לצאת גם מהמשחק הקרוב עם הנקודות".

הפועל חיפה תצטרך להסתדר ללא הבלם ניסו קפילוטו הפצוע. גיא משפתי צפוי להחליפו במרכז ההגנה לצד מיקי סירושטיין. הקשר קווין טאפוקו הסובל מכאבי גב נמצא בספק למשחק וכשירותו תתברר סמוך לשריקת הפתיחה. נס זמיר ייעדר בשל כרטיסים צהובים.

בוזגלו ואראל. השניים התפייסו (מאור אלקסלסי)

בינתיים, במועדון שמו מאחור את התקרית בין גל אראל לבין אלמוג בוזגלו. כזכור, השניים התווכחו סביב הפנדל השני של הפועל חיפה במשחק האחרון. המאמן סילבס החליט כי אראל, הבועט הקבוע, יקח את הבעיטה ואילו בוזגלו דרש לבעוט שכן העבירה נעשתה עליו, וכעס על כך שלא קיבל את הקרדיט. השניים שוחחו באימון והתפייסו בעקבות המקרה. סילבס, מצידו, התייחס לכך באסיפת השחקנים שערך והבהיר כי בדף שלפני המשחק יהיה כתוב בירור מי בועט את הפנדלים.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי