יעקב בוזגלו: "הנערות אשמות לא פחות משחקני מכבי תל אביב"

אימון מכבי תל אביב
אימון מכבי תל אביב | באדיבות מכבי תל אביב

האב התייחס לפרשת הכדורגלנים והקטינות: "הבנות של היום גורמות לפרובוקציות. אני מכיר את שני הבחורים, הם מקסימים. בנות רבות מתקשרות אליי מכל הגילאים ושואלות לגבי מאור"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יעקב בוזגלו, כדורגלן העבר וכוכב סדרת הריאליטי "הבוזגלוס", התראיין הבוקר (שלישי) ברדיו גלי ישראל והתייחס בין היתר גם לפרשת "הכדורגלנים והקטינות", בה כידוע מואשמים שני שחקני מכבי תל אביב בבעילה אסורה בהסכמה של שתי קטינות, ואמר כי לדעתו "הנערות אשמות לא פחות מהשחקנים".

אם היית אבא לבנות, לא היית מדבר אחרת?
"בטוח שלא. אני חושב שהכל מתחיל ומסתיים בחינוך, זה בעיקר מהבית. אנחנו רגילים להאשים את האחר, אבל יש שני צדדים למטבע".

"בוא נעשה סדר, אני לא מצדיק אף צד", הבהיר בוזגלו, "בטח כשאני לא יודע את כל הפרטים. יש פה משטרה ופרקליטות, אבל לגבי המוסר, בוא לא נטמון את הראש בחול. היום הבנות גורמות לפרובוקציות, ואם אתה לא נזהר, אל תלין שאתה טובע".

"אני אגיד לך דבר אחד שיסדר לך את האוזן", המשיך כדורגלן העבר, "רוב שחקני הכדורגל, אם וכאשר הם לא מחונכים, יכולים ליפול בכל רשת. הבעיה של הכדורגלנים היא שהם לא מוכנים מנטלית להתמודד במצבים מהסוג הזה. יש בעיה. רוב הכדורגלנים מגיל אפס רק משחקים כדורגל. רק כאשר הם פורשים הם מכירים באמת את החיים".

אתה מאמין ששני שחקנים שמתקרבים לגיל 30, לא מזהים שילדה מתחת לגיל 18?
"אני מכיר את שני הבחורים, הם שני בחורים מקסימים. קודם כל, הם נעימים בכל שיחה. אני אדם נטרלי שחינכתי ארבע אריות. כשאתה מחנך מגיל אפס, מה כן ומה לא, הוא יידע להתמודד. ילדה לא יודעת מה כן ומה לא".

כידוע, בוזגלו הוא אב לארבעה כדורגלנים בהווה ובעבר, ביניהם כמובן מאור מהפועל תל אביב. "בנות רבות מתקשרות אליי מכל הגילאים ושואלות אותי לגבי מאור. אני עונה שאני לא קשור אליו".


יעקב בוזגלו (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי