"ג'ימי מרין סיכם את תנאיו בקבוצת נעוריו בקוסטה ריקה"

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | לירון מולדובן

דיווח: כלי התקשורת במולדתו של הקשר בן ה-22 מדווחים על כך שהוא ישוב לדפוטיבו סאפריסה. במועדון הגיבו: "שחקן נהדר שעשה דברים טובים במועדון, אבל העונה מסתיימת בשבוע הבא ועד אז לא נתייחס"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כעשרה ימים לאחר שהחלו דיווחים בקוסטה ריקה על כך שהקשר ג'ימי מרין צפוי לחזור אחרי כשנה בהפועל באר שבע ולאחר מכן כמושאל במועדון ספורט אשדוד, הלילה (בין שלישי לרביעי) פורסם כי הוא סיכם בשורות קבוצת נעוריו וצפוי לחתום רשמית בקרוב. הפועל באר שבע, כידוע, תשמח להשתחרר מחוזהו של מרין, ונראה שזה צפוי לקרות.

ב"לה נאסיון קוסטה ריקה" ובמקורות נוספים במדינה נטען שמרין כבר יודע כי הצעד הבא בקריירה שלו יהיה שוב בליגה הקוסטה ריקנית, בסך הכל שנה אחרי שעזב במפתיע להפועל באר שבע והדבר עלה לו במקום בנבחרת באותם ימים – מכיוון שהגיע ארצה בשביל להיות עם קבוצתו החדשה בפתיחת האימונים, הוא ויתר על "גביע הזהב" ואף כמעט נופה מהנבחרת בשל כך, לאחר שיצר סערה במדינה וספג ביקורות רבות באותם ימים.

מרין הסבר אז את ההחלטה בכך שהוא צריך לצאת לאירופה כדי להתקדם וכי הוא מצפה לשחק עם הפועל ב"ש במפעלים האירופיים, אולם בסופו של דבר הוא זכה לקרדיט מועט גם בליגת העל ובינואר כבר הושאל. כעת, כך נראה, הוא ישוב לדפורטיבו סאפריסה במדיה גדל, קבוצה שמחפשת כעת בעונת הקלאוסורה לזכות באליפות ה-35 שלה .

במועדון הגיבו לפניית ערוץ 7 בקוסטה ריקה והבהירו: "אנחנו לא נגיב על שום דבר עד שהעונה תסתיים. אלו הסחות דעת ואנחנו מתמקדים ומתייחסים כעת אך ורק לעונה שטרם הסתיימה. מרין הוא שחקן נהדר שכבר היה אצלנו, אחד שעשה דברים טובים במועדון, אבל לא נתייחס לדבר עד אחרי סיום התחרות בשבוע הבא".




מוותר על החלום האירופי אחרי שנה? מרין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי