"אני מבין את העייפות שלכם, אבל יש דרבי. זה לא יכול להיראות ככה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

אחרי התבוסה הכואבת להפועל חיפה, המאמן ניר קלינגר ערך אסיפה עם שחקני הפועל תל אביב. החלו השיחות על קיצוצים לעונה הבאה, רוב הזרים יעזבו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

"אתם צריכים להרים את הראש ולשכוח מההפסד הזה כמה שיותר מהר. יש לנו דרבי בשבת ואתם צריכים לבוא מוכנים מנטלית וטקטית. אם תעשו את הדברים נכון, גם תוכלו לשמוח בסוף". כך אמר ניר קלינגר לשחקני הפועל תל אביב באסיפה שקיים אתמול בעקבות התבוסה להפועל חיפה. "לא הייתם מרוכזים ולא ביצעתם את ההוראות. אני מבין את העייפות שלכם, אבל זה לא יכול להיראות ככה ואסור שזה יראה ככה. צריך לשכוח מזה כמה שיותר מהר".

במועדון ייפגשו בימים הקרובים עם שחקני הפועל תל אביב בנוגע לקיצוצים לקראת העונה הבאה. מתווה הקיצוץ יעמוד על 25-35 אחוז, בהתאם לשכר השחקנים. הוא יהיה נמוך מהעונה הזו וההערכה היא שרוב השחקנים יסכימו לחתום עליו. יחד עם זאת, רוב הזרים יעזבו את המועדון. מרווין פירסמן, פיליפה רודריגז ומייקל אולהה לא נמצאים כרגע בתכניות המקצועית ורק אם אחד מהם יוכיח שינוי בגישה וברמה שהוא מפגין עד סוף העונה ההחלטה תשתנה.

בנושא אחר: במועדון טוענים כי משטרת ישראל דורשת ממנה להציב קרוב למאה מאבטחים לקראת הדרבי ולא מבינים מדוע המשטרה היא לא זאת שלוקחת אחריות על הסדר מחוץ לאצטדיון.


במשטרה דורשים מהפועל ת"א כ-100 מאבטחים בדרבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי