ברק בכר יצטרך להתגמש אם ברצונו לאמן את מכבי חיפה

מרקו בלבול , ברק בכר
מרקו בלבול , ברק בכר | אריאל שלום

המאמן יצטרך להגיע לסיכום עם הפועל באר שבע על התרת חוזהו, בכרמל הבהירו: ייאלץ להיפרד משכרו הגבוה. במקביל, מסתמן שמאבוקה יסכים לקצץ בשכרו תמורת חוזה לשנתיים, עמית כהן יצטרף?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:0 המאכזב מול בית"ר ירושלים, מכבי חיפה שבה אתמול (שלישי) לאימונים לקראת המשחק הקרוב בטרנר מול הפועל באר שבע (שבת החל מ-20:15, ספורט4), בו היא תקווה לרשום את ניצחונה הראשונה במסגרת הפלייאוף העליון. כשהפער ממכבי תל אביב עומד על 12 נקודות והאליפות כבר לא בהישג יד, בכרמל עסוקים בעיקר בזהות המאמן לעונה הבאה.

כפי שכבר פורסם בספורט1, המועמד המוביל לתפקיד מאמן מכבי חיפה בעונה הבאה הוא ברק בכר, שכידוע מחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל באר שבע ויצטרך תחילה להגיע לסיכום עם הקבוצה מבירת הנגב על התרתו. במועדון הירוק הסבירו שהמאמן המעוטר יצטרך לוותר על שכרו הגבוה (יותר מ-100 אלף שקל לחודש) אם ברצונו להגיע לכרמל. במקביל, גורמים מסוימים בקבוצה קראו לבדוק אופציה של החתמת מאמן זר, אולם חוסר ההצלחה של המאמנים הזרים בכרמל בשנים האחרונות ככל הנראה תוריד את האפשרות הזו מהפרק.

במקביל, המגעים עם ארנסט מאבוקה נמשכים ונראה שחלה התקרבות משמעותית בין הצדדים, כאשר הערכה היא שהמגן יסכים לקצץ בשכר בתמורה לחוזה לשנתיים נוספות. במכבי חפה הבהירו כי ישנה שביעות רצון גדולה מהקמרוני והם מעוניינים לראותו ממשיך בקבוצה. עם זאת ועל מנת להגביר את התחרות, במועדון רוצים להביא מגן נוסף ואחד השמות שעלו הוא של עמית כהן מהפועל רעננה. בקבוצה מהשרון ציינו כי התנהלו שיחות עם מכבי חיפה לגבי כהן כבר בחודש ינואר וכעת, לאחר שהקבוצה ירדה לליגת הלאומית, נראה כי מגן הנבחרת האולימפית עשוי לחזק את הסגל של הירוקים לקראת העונה הבאה.

בתוך כך, אתמול הייתה אמורה להיערך ועדת משמעת פנימית לירדן שועה, שכזכור יצא למסיבת בריכה והפר בידוד, אך במועדון החליטו על דחייה בשל יום הולדתו של החלוץ שחגג בצוותא עם מאבוקה. "ועדת המשמעת תתקיים בקרוב", אישרו במכבי חיפה.


ארנסט מאבוקה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי