אצטדיון טרנר ייסגר לתקופה הקרובה, ב"ש תארח באשדוד

איצטדיון טוטו-טרנר. ההתרגשות בשיאה
אצטדיון טוטו-טרנר | ירון אלפי

בעקבות ליקויים בגג, הוחלט על הפסקת השימוש באופן זמני והקבוצה מבירת הנגב תקיים את צמד המשחקים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים באצטדיון הי"א בעיר הנמל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

להפועל באר שבע מצפים שני משחקי בית מסקרנים במיוחד מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אך מתברר שהיא לא תוכל לארח בתקופה הקרובה באצטדיון טוטו-טרנר. כך נודע לקבוצה רק הבוקר (רביעי), שלושה ימים לפני שחניכיו של יוסי אבוקסיס אמורים לפגוש את החבורה של מרקו בלבול (שבת החל מ-20:15, ישיר בספורט4).

לאחר שראשי הפועל באר שבע הבינו באופן סופי כי לא ניתן להסדיר את העניין במהרה, הוחלט במועדון כי שני המשחקים הקרובים מול מכבי חיפה (20.6) ובית"ר ירושלים (23.6, שלישי החל מ-19:45, ישיר בספורט3), ייערכו באצטדיון הי"א באשדוד. אצטדיון טרנר, כאמור, ייסגר לזמן לא ידוע, לאחר שחברת כיוונים והחברה הכלכלית לפיתוח באר שבע הודיעה כי ישנם, כנראה, ליקויים בגג. "בהמשך לבדיקות אחזקה תקופתיות שגרתיות שנערכו לאחרונה באצטדיון על ידי החברה הכלכלית, התברר כי ישנם, כנראה, ליקויים בגג האצטדיון", נמסר בהודעה שנשלחה להפועל באר שבע.

עוד נמסר באותה הודעה כי "על מנת לעמוד על המשמעות של ליקויים אלה ודרכי הפעולה לתיקונם, נשכרו שירותיה של חברה מומחית בעלת שם בתחום, שנתבקשה לבצע סקר מקיף לקבלת תמונת מצב של גג האצטדיון.סקר, כאמור, נערך באצטדיון בימים האחרונים וממצאיו הועברו לעירייה ולחכ"ל.המסקנות העולות מהסקר הינן, כי ישנם ליקויים לא מעטים בגג האצטדיון המחייבים היערכות שתאפשר ביצוע התיקון בלוחות זמנים הקצרים ביותר, ככל הניתן.

"בהתאם למסקנות הסקר ובעיקר, למען הזהירות והצורך לשמור על בטיחות ושלום ציבור המשתמשים באצטדיון, הוחלט על הפסקת השימוש באצטדיון עד לתיקון כלל הליקויים ו/או עד לתיקון שיאפשר שימוש במתקן ללא כל סיכון למשתמשים בו. בימים הקרובים, לאחר שיובהרו הליקויים ודרכי הפעולה לתיקונם, יגובש מתווה הפעולה ולוחות הזמנים הצפויים עד למתן אישור להפעלת האצטדיון".


אצטדיון טרנר (ירון אלפי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי