וולפסברגר במגעים עם אליאל פרץ, שנוטה לקבל את ההצעה

אליאל פרץ
אליאל פרץ | מאור אלקסלסי

ליגיונר נוסף באוסטריה? קבוצתו של שון וייסמן פנתה באופן רשמי לקשר הפועל חדרה, שמחזיק בהצעה גם מאוסטריה וינה. במקביל, מימר וחניכיו יארחו את מכבי נתניה בהרכב חסר (חמישי החל מ-20:00, ספורט3)

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
ליגיונר נוסף באוסטריה? וולפסברגר, קבוצתו של החלוץ הישראלי שון וייסמן, מנהלת משא ומתן עם אליאל פרץ מהפועל חדרה. לספורט1 נודע כי בימים האחרונים ראשי המועדון האוסטרי הגישו הצעה אטרקטיבית לקשר, ששוקל בכובד ראש להיענות בחיוב.

קבוצה נוספת שנכנסה לתמונה ופנתה באופן רשמי לפרץ היא אוסטריה וינה, הקבוצה לה שייך אלון תורג'מן, אולם ההצעה מוולפסברגר גבוהה ומפתה יותר. הערב (רביעי) תשחק הקבוצה של וייסמן מול המוליכה רד בול זלצבורג ובסוף השבוע היא צפויה להאיץ את המגעים מול פרץ על מנת להשלים במהרה את העסקה.

למרות שרשם העונה בסך הכל 18 הופעות במסגרת הליגה, פרץ הוא ככל הנראה השחקן המצטיין של חדרה, שנוצחה מול הפועל תל אביב במחזור סיום העונה הסדירה ופספסה עליה שנייה ברציפות לפלייאוף העליון. הקשר, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הבקיע העונה שמונה שערים וסיפק בישול אחד.


אליאל פרץ. היעד הבא אוסטריה? (דני מרון)

במקביל, הפועל חדרה אמנם הצליחה להתאושש מעט מהחמישייה שספגה מבני יהודה ובמחזור האחרון סיימה ב-0:0 נגד הפועל כפר סבא, אבל המאמן שרון מימר ושחקניו יודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם לרשום משחק רביעי ברציפות בפלייאוף התחתון ללא ניצחון.

עם זאת, הפועל חדרה תפגוש מחר את מכבי נתניה (חמישי, החל מ-20:00 בספורט3) בהרכב חסר, ללא הקפטן מנשה זלקה והקשר ג'ורג' פוצ'יבה שייעדרו בין צבירת כרטיסים צהובים וגם בלי ויסאם רבאח שפצוע במפשעה. בלם קבוצת הנוער, דן לוגסי שנרכש ממכבי תל אביב, עשוי לקבל הזדמנות בכורה בהרכב לצדם של חגי גולדנברג וירין חסן. התלבטות נוספת של מימר במרכז השדה בין דניאל סלומון וגלעד אברמוב. השוער עדי טבצ'ניק צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בין הקורות על חשבונו של אוסטין אג'ידה שלא אמור להמשיך בקבוצה בעונה הבאה.

לקראת המשחק אמר מימר: "אנחנו באים במטרה להמשיך את המחויבות ההגנתית מהמשחק האחרון ולייצר פעולות יותר איכותיות בהתקפה כדי להשיג תוצאה טובה. אנחנו משחקים מול קבוצה עם שחקנים איכותיים ומאומנים ונמשיך לשלב שחקנים צעירים שיהוו את העתיד של המועדון".


טבצ'ניק. ימשיך על חשבון אג'ידה (דני מרון)

אגב, יהיה זה מפגש פיקנטי יהיה בין עוזר מאמן חדרה, רון קלר, לבין בנו רותם שמשחק כמגן במכבי נתניה. "מי שמכיר את רון יודע שהוא רוצה לנצח בכל משחק ולא משנה מול מי הוא משחק" אמרו בחדרה. 

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיאא לבאבידי, דן לוגסי, ירין חסן, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, דניאל סלומון (גלעד אברמוב), מוחמד אבו פאני, אליאל פרץ, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי