פרקליטתה של הנערה: "מנסים לנהל את החקירה מחוץ לחדר החקירות"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | פרטי

עו"ד רומי קנבל לספורט1: "בהודעה של שתי שורות יש לפני ואחרי ויש יום קודם". בסביבתם של שני הכדורגלנים טוענים: "עניין של זמן עד שהתיק ייסגר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

תכתובות שחקני מכבי תל אביב ומארגן המסיבה שהופצו בשעות האחרונות יצרו לא מעט שמועות לגבי הליך החקירה המתנהל בפרשת הכדורגלנים והקטינות. עו"ד רומי קנבל, שמייצגת את אחת הקטינות, הראשונה מבין השתיים שנחקרו, התייחסה היום (רביעי) לפרשה וטענה כי מדובר בניסיון "לנהל את החקירה".

בשיחה עם ספורט1 אמרה עו"ד קנבל: "להפיץ הודעות חלקיות של שתי שורות מתוך תכתובת מלאה, זה בדיוק במטרה לייצר דעת קהל ולהטעות את הציבור ולנסות ולנהל את החקירה מחוץ לחדר החקירות".

לטענתה של עו"ד קנבל, "לא צריך להיות חכמים גדולים כדי להבין שבהודעה של שתי שורות יש לפני ויש אחרי, ויומיים קודם ויומיים אחרי". עוד היא הוסיפה כי "החקירה מתנהלת, אני סומכת על משטרת ישראל שקיבלה את מכלול ההודעות וגישה מלאה לטלפון הלקוחה שלי שלא מנהלת את החקירה או מתרגשת מספין תקשורתי שצד כזה או אחר מנסה לעשות".

בסביבתן של שתי הנערות טוענים כי ישנן מספר ראיות שהובאו למשטרה והן ההוכחה הטובה ביותר לאמיתות הסיפור שלהם. לעומת זאת, בסביבת של שני כדורגלני מכבי תל אביב סבורים כי "זה עניין של זמן עד שהתיק ייסגר. כל הראיות לכך שהן לא ידעו שמדובר בקטינות מתחת לגיל 16 נמצאות אצל המשטרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי