עמוס לוזון הורחק לשישה משחקים ונקנס ב-10,000 ש"ח

עמוס לוזון
עמוס לוזון | דני מרון

אחרי שהבעלים של הפועל ראשל"צ קילל ואיים על השופט במהלך ההפסד 1:0 למכבי פ"ת הוא ספג עונש כבד. כמו כן, קיבל עונש שלושה חודשים הרחקה על תנאי

(גודל טקסט)

זו לא תקופה טובה עבור הפועל ראשון לציון. אחרי שכבר היו נראים בדרכם לליגת העל, הכתומים איבדו את המקום השני בליגה הלאומית לבני סכנין והיום (רביעי) נפרדו מהמאמן מנחם קורצקי. 

אך האירוע הכי גדול סביב הקבוצה היה מה שקרה במשחק הליגה האחרון, בו הפסידה 1:0 למכבי פתח תקווה. הבעלים, עמוס לוזון, נכנס לתחומי המגרש, השתולל על צוות השיפוט וקרא לעברם קריאות קשות. כעת הוא עמד לדין בהתאחדות לכדורגל וספג עונש קשה במיוחד: קנס של 10,000 ש"ח והרחקה משישה משחקים.

כמו כן, הוא ספג עונש על תנאי לשנה – אם יורשע פעם נוספת בעבירה כנגד שופט המשחק, יורחק אוטומטית לתקופה של שלושה חודשים ויהיה סור עליו להימצא בשדה המשחק.

ממאורעות המשחק האחרון: בדקה ה-42 לוזון קילל את השופט זיו אדלר: "בן זונה" והוסיף "חבורה של אפסים". בהמשך פנה לעוזר השופט דודו ביטון ואמר לו: "הקוון הכי חלש בארץ, אין גרוע ממך, אתה בן זונה גדול" ובהמשך הוסיף: "לא מבין איך אתה עוד שופט".

בתוספת הזמן לאחר שבנו עומרי לוזון הורחק בכרטיס אדום ישיר בשל עבירה חמורה ללא כדור, לוזון השתולל: "שופט רביעי, תרשום בן זונה, אני אזיין אותך, אתה גמור, אני מבטיח לך שאתה גמור", כשהוא פורץ לקווי המגרש. גם במנהרת השחקנים צעק לעברו של ביטון: "אני אגמור לך את הקריירה, אתה חלש, אתה בדיחה, אתה לא תראה דשא יותר, תזכור את מה שאמרתי" וסימן לעברו תנועות של אפס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי