אופ"א הודיעה על דחיית הפייר פליי הפיננסי, מכבי ת"א תישאר תחת מגבלות

קריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב | אבשלום ששוני

הארגון הכריז כי בדיקות ייערכו רק ב-2021 והמשמעות היא שהאלופה תתנהל תחת העונש גם בעונה הבאה. פרקליטה של הנערה על חשיפת התכתבות: "לא חושב שהתיק ייסגר מהר". האלופה נקנסה בבית הדין

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
אופ"א הודיעה היום (חמישי) על דחיית הבדיקות לאיתור עברות על חוקי הפייר פליי הפיינסי, שייערכו רק בשנת 2021. המשמעות היא ששנת 2020 לא תחושב בפני עצמה וקבוצות כמו מכבי תל אביב, שכבר נענשו בהפרת החוקים, יתנהלו גם בעונה הבאה תחת מגבלות. 

באשר לפרשת הכדורגלנים והקטינות, "בניגוד לכל הפרסומים, החקירה בעיצומה. אני לא חושב שהתיק ייסגר מהר בימים האלה". כך אמר עו"ד ששי גז, פרקליטתה של אחת הנערות בפרשת הכדורגלנים הקטינות, לספורט1, זאת בעקבות חשיפת התכתובות בין הכדורגלנים.

אתמול (רביעי) מתחה עו"ד רומי קנבל, המייצגת את הקטינה הנוספת שמעידה בפרשה, ביקורת על חשיפת התכתובות בין הכדורגלנים לנערות וטענה כי ישנם גורמים שמנסים לנהל את הפרשה מחוץ לחדר החקירות. "להפיץ הודעות חלקיות של שתי שורות מתוך תכתובת מלאה, זה בדיוק במטרה לייצר דעת קהל ולהטעות את הציבור ולנסות ולנהל את החקירה מחוץ לחדר החקירות"', אמרה אמש.

אתמול נחשף כאן על התפתחות דרמטית בפרשת הכדורגלנים והקטינות: פרט לשני הכדורגלנים שהתגלו כשחקני מכבי תל אביב, כדורגלן בכיר נוסף שמשחק באחת הקבוצות הגדולות בליגת העל, התבקש להגיע לחקירה ביממה הקרובה כשפרקליטיו מתכוונים להציג למשטרה מספר ראיות משמעותיות, לפיהן הנערה הציגה את עצמה בתכתובת בינה לבין השחקן כבת 17. השחקן רשם את גילו ואת מקום מגוריו, ושאל את הנערה האם יצא לה לבקר שם. הנערה ענתה: "יצא לי לפעמים", ולאחר מכן השחקן שאל אותה האם יש לה רישיון. כשאמרה שאין לה, השחקן ענה: "זאומרת (הטעות במקור) שאני צריך לאסוף אותך".

גז הוסיף: "העדות של מרשתי הייתה מאוד ארוכה והחקירה נמשכת. במשטרה לוקחים את זה ברצינות רבה. הייתה הקלה מאוד גדולה כשהיא הוציאה את הכל. העייפות מאוד גדולה, מהחקירה היא הלכה לנוח ולישון. היא קמה בתחושה שהיא צריכה להמשיך את זה. לקח לה זמן כדי להבין שהיא נוצלה. זה היה סוג של מארב. בסוף ירד לה האסימון".

אתמול הגיע כדורגלן נוסף של מכבי תל אביב, אך זה היה לצורך מתן עדות בלבד. המשטרה מאמינה כי עדותו תקדם את החקירה.

בתוך כך, מכבי תל אביב נקנסה ב-5,000 ש"ח בפועל ו-15,000 ש"ח על תנאי למשך שנה בגין הרשעה חוזרת בעבירה של התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. כזכור, הצהובים עמדו לדין בגין פריצת אוהדים אל תוך אצטדיון בלומפילד לפני פתיחת המשחק מול מכבי חיפה, לאחר ששברו את מנעול הכניסה באחד השערים וכן בגין האירועים אשר אירעו בסוף המשחק, כאשר אז בין היתר עלו שחקני הקבוצה אל המרפסת העליונה באצטדיון על מנת לחגוג עם אוהדים אשר נמצאו ברחבת הכניסה. 

כזכור, האלופה כבר נקנסה בסכום של 20 אלף שקלים על ידי מנהלת הליגה שהודיעה כי הקנס יקוזז מהמענק הכספי בסיום העונה. אותם 20 אלף שקלים הועברו כתרומה למרכז הרפואי "שיבא".

מתחם האימונים של מכבי ת"א (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי