בלבול: "מכבי חיפה הייתה בתחתית כשהגעתי". טוואטחה ישוב?

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | אודי ציטיאט, וינה

המאמן לקראת המשחק בשבת נגד הפועל ב"ש: "צריך לזכור איפה מכבי חיפה הייתה ואיפה היא היום". המגן השמאלי עשוי לחזור אחרי קדנציה מאכזבת בלודוגורץ, ירדן שועה נקנס ב-27 אלף ש"ח על הפרת הבידוד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה, כמה שמוזר לומר את זה, עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון. הירוקים של מרקו בלבול שנמצאים במקום השני בטבלה, ממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד הפועלב אר שבע (שבת, 20:15 בספורט4), כאשר המאמן מרקו בלבול עשוי לבצע מספר שינויים בהרכב ואף לתת הזדמנויות לצעירים כפי שהתבקש מהמועדון לאחר התיקו נגד בית"ר ירושלים. מדובר בין היתר בסוף פודגוראנו וסתיו נחמני. גם מוחמד עוואד נמצא בתמונת ההרכב.

לקראת המשחק אמר מרקו בלבול: "אני תמיד אומר לשחקנים שלי שלכל משחק אנחנו באים במטרה מאוד ברורה, לנצח. באר שבע קבוצה מצוינת, היא נמצאת בתקופה נהדרת ויש לה שחקנים מאוד איכותיים. מאוד טקטית. תמיד קשה לנו מולה. אנחנו נבוא ונעשה את הכי טוב שלנו בכדי לחזור עם ניצחון".

המאמן גם התייחס לכך שהקבוצה לא ניצחה בפלייאוף, מה שעשוי לחרוץ את גורלו במועדון: "חשוב להבהיר כמה דברים. כשהגעתי לכאן, מכבי חיפה הייתה בתחתית, שני מקומות מהמקום האחרון. אחרי עבודה של שנה הגענו לצמרת. יש לנו מקום להשתפר, אחרי השקעה מעמיקה, לא רק שלי, אלא של כל הצוות והשקעה מאוד גדולה של השחקנים. צריך לזכור איפה מכבי חיפה הייתה ואיפה היא היום. הרבה מאוד שחקנים צעירים עלו לקבוצה הראשונה, שחקנים הגיעו לנבחרת. היום למכבי חיפה יש סגל מאוד בריא, איכותי וטוב".

כידוע, אנשי המועדון מחכים להחלטתו של הנשיא יעקב שחר בנוגע לזהות המאמן לעונה הבאה, אך בינתיים הקבוצה מתחילה לעבוד על שינויים בסגל הקבוצה, כשישנה הבנה שלא תתרחש מהפכה בדומה לשנים האחרונות, אך עדיין ישנן מספר עמדות שדורשות חיזוק ועוקבים אחר מועמדים פוטנציאליים. אחד מהם הוא מגד לודוגורץ, טאלב טוואטחה, שהיה מועמד להצטרף לקבוצה בקיץ.

כזכור, המגן לא הצטרף בשל פערים כספיים. "כל שחקן שיכול לעזור לנו ויעמוד בסטנדרטים הכלכליים שלנו נמצא על הפרק", אמרו במועדון. נזכיר כי טוואטחה (27) רשם עונה מאכזבת בקבוצתו עם ארבע הופעות במסגרת הליגה במהלכן  צבר 244 דקות בלבד והספיק לרשום בישול. עם בעונה הקודמת מיעט לשחק ורשם שש הופעות בלבד באיינטרכט פרנקפורט.


טאלב טוואטחה. יחזור לקבוצת נעוריו? (אודי צטיאט)

ועוד במכבי חיפה, החלוץ ירדן שועה שנתפס מפר את הבידוד במסיבת בריכה – עמד בפני ועדת משמעת של המועדון ונקנס ב-27 אלף שקלים. ממכבי חיפה נמסר כי החלוץ הבין את חומרת מעשיו והתנצל על כך.

מי שליווה את השחקן הוא ארגון השחקנים, שאף הוביל להפחתת העונש משני סעיפים משמעתיים לסעיף אחד. ראש חטיבת הספורט, ניר אלון, אמר: "אנחנו מבקשים מכל השחקנים לכבד את הנחיות הבריאות ולפעול כמקצוענים עד סיום העונה על מנת שנוכל לסיים את העונה בדרך ספורטיבית" .מנכ"ל ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף, הוסיף: "ירדן הבין את הטעות שעשה והתנצל. אני קורא לשחקנים להתנהג בצורה מקצוענית, כדי שנסיים את העונה על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי