אנסה לא צפוי לעבור להפועל חדרה: "הוא שייך לרמות אחרות"

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אריאל שלום

למרות שהושג סיכום עם אשר אלון מהפועל רעננה על רכישת חלוץ נבחרת גאנה תמורת 60 אלף דולר, מקורבים לשחקן טוענים שהוא מחוזר בטורקיה. פערים גדולים בין הצדדים גם באשר לתנאי החוזה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה מתכוננת למשחק הערב מול מכבי נתניה (20:00, ישיר בספורט3), אבל כאשר הבטחת ההישארות בליגה קרובה מתמיד, הראש של ראשי המועדון כבר חושב על העונה הבאה. הקבוצה צפויה לעבור שוב מהפכה, כזו שתכלול שינויים מרחיקי לכת – במיוחד בחלק ההתקפי לאחר עזיבתו הצפויה של הקשר אליאל פרץ.

אחד השמות שעלו לחיזוק הוא של חלוץ הפועל רעננה שירדה רשמית ללאומית, יוג'ין אנסה. ראשי הפועל חדרה כבר שוחחו בנושא עם בעלי רעננה, אשר אלון שאישר את המעבר תמורת כ-60 אלף דולרים, סכום שממנו יועבר כסף גם לבית"ר תל אביב/בת ים בשורותיה שיחק אנסה לפני רעננה.

עם זאת, למרות הסיכום בין הקבוצות נראה שהסיכוי שאנסה ילבש את מדי חדרה בעונה הבאה הוא נמוך מכיוון שהשחקן מעדיף למצוא קבוצה אטרקטיבית יותר מחדרה ואף זוכה לעניין משלוש קבוצות בליגה הטורקית הראשונה. "מדובר בחלוץ נבחרת גאנה ועם כל הכבוד לחדרה ולרעננה, אנסה שייך לרמות אחרות" אמרו בסביבתו של השחקן. גם בחדרה ציינו כי הסכומים שדורש אנסה גבוהים משמעותית מהיכולות הכספיות של הקבוצה.


יוג'ין אנסה. מחוזר גם בטורקיה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי