אחרי הפרת הבידוד: שועה איחר לאימון ולא הורשה להשתתף

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

חלוץ מכבי חיפה, שרק נקנס ב-27,000 ש"ח בעקבות הבילוי במסיבת בריכה, לא הגיע בזמן ונענש, ייתכן שיודח מהסגל למשחק נגד ב"ש בשבת (20:15, ישיר בספורט4). עוואד עשוי לפתוח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ירדן שועה לא מפסיק להסתבך. אחרי שנקנס אתמול (חמישי) ב-27 אלף ש"ח בשל הפרת בידוד ובילוי במסיבת בריכה, חלוץ מכבי חיפה איחר הבוקר לאימון הקבוצה ובשל כך נאסרה עליו ההשתתפות, יממה לפני המפגש עם הפועל באר שבע (שבת, 20:15 בספורט4).

שועה הסביר כי האיחור נבע מפקקי תנועה כבדים בדרך למתחם בכפר גלים, אולם המאמן מרקו בלבול החליט להענישו ולא מן הנמנע כי החלוץ אף יישאר מחוץ לסגל למשחק שייערך באצטדיון הי"א באשדוד מחר, שבו לא תוכנן לפתוח בהרכב בכל מקרה.

בינתיים, בכרמל מקווים לרשום ניצחון בכורה בפלייאוף העליון, בתקווה שבאר שבע מעדיפה כרגע להתרכז יותר בגמר גביע המדינה. שלוש נקודות אמנם יתנו ביטחון לשחקנים אחרי התוצאות המאכזבות בתקופה האחרונה, אך ככל הנראה לא צפויות להשפיע על ההחלטה של הבעלים יענקל'ה שחר בנוגע למינוי המאמן לעונה הבאה.

כך או כך, בלבול רוצה לראות שיפור משמעותי ביכולת, אבל לא צפוי לבצע שינויים גדולים בהרכב לעומת המשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים. אתמול המאמן נתן הזדמנות למספר שחקנים צעירים, אך ההערכה היא שהם ישולבו במהלך המשחק. ההתלבטות של בלבול נוגעת לחלק ההתקפי, שם יאניק ווילדסחוט ומוחמד עוואד מתחרים על המקום ב-11, כשהאחרון עשוי לפתוח בחוד במקרה שניקיטה רוקאביצה לא יהיה כשיר ב-100% ויוחלט להשאירו על הספסל.

 
הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, צ'רון שרי, דולב חזיזה, יאניק וילדסחוט (מוחמד עוואד), ניקיטה רוקאביצה.

ממשיך להסתבך. ירדן שועה (מאור אלקסלסי)
ממשיך להסתבך. ירדן שועה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי