משטרת ישראל לאוהדי מכבי והפועל: אל תגיעו לדרבי

משטרת ישראל
משטרת ישראל | דני מרון

בצל הדיווחים על כוונת הקהלים להגיע לסביבת בלומפילד, המשטרה הזהירה: "נבצע אכיפה מוגברת לרבות פיזור התקהלויות ומיצוי הדין עד תום עם מפרי ההנחיות"

(גודל טקסט)

הפועל תארח מחר (שבת ב-21:00) את מכבי לדרבי הגדול של תל אביב, שכידוע יתקיים בדלתיים סגורות בשל מגבלות מגיפת הקורונה. לאחר שבשעות האחרונות הופצו ברשתות החברתיות פרסומים שונים על כוונת אוהדי הקבוצות להגיד להתמודדות המסקרנת באצטדיון שתיערך באצטדיון בלומפילד, משטרה ישראל פרסמה הודעה בנושא.

בהודעת המשטרה נכתב: "בשעות האחרונות מופצים ברשת פרסומים חסרי אחריות על כוונת אוהדי כדורגל  להגיע לאצטדיון בלומפילד מחר. כזכור, בשל מגבלות מגיפת הקורונה, משחקי הכדורגל מתקיימים ללא קהל. משטרת ישראל קוראת לציבור האוהדים לא להגיע לאזור האצטדיון ולהימנע מהתקהלויות אסורות ומהפרת התקנות לשעת חירום.

"במסגרת המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, כוחות משטרה ופקחי הרשות המקומית, שיהיו פרוסים לאורך מעטפת האצטדיון ובצירים המובילים אליו, יבצעו אכיפה מוגברת לרבות פיזור התקהלויות ומיצוי הדין עד תום עם מפרי ההנחיות. צוותי האכיפה ירשמו  דוחות למתקהלים ולמפרי ההנחיות, שנועדו לשמור על בריאות הציבור.

"אנו קוראים לציבור האוהדים ולכלל המעורבים, לגלות אחריות, להקפיד על ההנחיות ולהימנע מביצוע פעולות הדורשות אישור של הרשות מקומית, מבלי שניתן .מוזכר כי חל איסור  להתקהל בקבוצה של למעלה מ-50 איש, חלה חובת עטיית מסיכה במרחב הציבורי וחלה חובת שמירת שני מטר מאדם לרעהו".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי