בהפועל ב"ש מודאגים: "בלי ז'וסואה, הכרטיס לאירופה בסכנה"

ז'וסואה
ז'וסואה | לירון מולדובן

בקבוצה החמיאו לקשר שגילה אחריות בהפסד למכבי חיפה, אך מודאגים לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ממנו ייעדר. למרות שביעות הרצון, במועדון מנסים להיפרד משטקוס. עמית ביטון צפוי לחתום, ירדן כהן מועמד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי התיקו של בית"ר ירושלים, חמש נקודות בלבד הפרידו בינה לבין הפועל באר שבע ערב המחזור אתמול. בבאר שבע האמינו שסוף סוף הקבוצה תצליח לצמק את הפער, אבל הקבוצה של יוסי אבוקסיס שוב בעטה בדלי ולא מצליחה להתקרב לקבוצה של רוני לוי בעקבות הפסד 1:0 למכבי חיפה, במשחק ביתי שנערך באצטדיון הי"א באשדוד.

שחקנים בקבוצה שנשאלו אתמול האם העובדה שהקבוצה משחקת בגמר הגביע גורמת להם להגיע פחות לחוצים למשחקים וטענו: "זה נותן ביטחון, אבל זאת היכולת של הקבוצה. זה לא שבית"ר מתעלה במשחקים שלה. תהיה לנו הזדמנות לצמק את הפער ביום שלישי. זה משחק שבו צריך ללכת על כל הקופה", אמר אחד מהם לקראת המפגש (החל מ-19:45, ישיר בספורט3). במועדון מודאגים מהעובדה שז'וסואה לא ישחק מול בית"ר ירושלים. "הוא המנוע, האיש שעליו אתה יכול לסמוך יותר מכולם במשחק הזה. אם נשחק בצורה שבה שיחקנו עד שהוא נכנס, הכרטיס לאירופה בסכנה", אמרו.

השער של רמזי ספורי אתמול שנפסל בטענת נבדל הכעיס מאוד את אנשי המועדון. לטענת חלק מקברניטי המועדון, גם בצפייה בהילוך החוזר הם משוכנעים שלא היה נבדל. "בלי קשר לשער הזה, לא שיחקנו טוב אתמול", הודה אחד השחקנים בסיום. "חיפה שלטה עלינו, גם במצבים שהם הגיעו, גם באמצע. כשז'וסואה נכנס הוא ניסה לקחת את המשחק עליו, אבל זה בלתי אפשרי לבד. המאבק עם בית"ר יהיה עד הסוף. אחרי השער, זה היה יותר קרוב לשתיים אפס מאשר לשוויון".


ספורי חוגג שער שנפסל. בב"ש משוכנעים שלא היה נבדל (לירון מולדובן)

במועדון עשויים להגיע כבר בימים הקרובים לסיכום עם עמית ביטון על המשך דרכו גם בעונה הבאה. במקביל, מרואן קבהא, רמזי ספורי ואנתוני וארן, שמתקרב לסיכום, אמורים להגיע לשיחות. שיחות מתקיימות גם מול קייס גאנם. בן ביטון טרם הגיע לשיחה וזה יקרה בהמשך. ארנסטס שטקוס, שהציל אתמול שער עם הדיפה נהדרת בפנדל, לא ימשיך כנראה למרות שביעות הרצון ממנו. במועדון מקווים שלא יסכים למתווה הקיצוץ, מה שיוביל לפרידה בין הצדדים, אבל לא מתוך שיקולים מקצועיים ("הוא טוב מלויטה, אין ספק", אמרו) אלא כלכליים בלבד.

כפי שפרסמנו, המועדון סיכם עם אורן ביטון כי הוא יבדוק אופציות אחרות ובתום העונה יחליט אם להישאר, בעוד שניב זריהן קיבל הודעה שהאופציה עליו לא תמומש והוא יעזוב מיד לאחר גמר הגביע. דוד קלטינס הפצוע יעזוב רק אם יקבל הצעה מאירופה. במקרה כזה, הוא יפעיל סעיף בחוזה שמאפשר לו לעזוב בהשאלה לקבוצה מעבר לים ללא אישור המועדון. שמו של מגן רעננה ירדן כהן עלה כמועמד לעונה הבאה וזאת בעקבות האפשרות שביטון יעזוב.

במועדון חשים אכזבה רבה מכך שהמשחקים לא ייערכו בטרנר. אחת האפשרויות שנבדקת היא להעביר את המשחקים לאצטדיון במרכז, כשהאפשרות לשחק באצטדיון המושבה נמצאת בבדיקה.


שטקוס הודף את הפנדל. בקבוצה מקווים שיעזוב (

עוד באותו נושא: ארנסטס שטקוס, ז'וסואה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי