קאניוק צפוי לעבור לתאילנד, הפועל חיפה גיששה אצל ירדן כהן

ירדן כהן
ירדן כהן | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע שהקשר שנפרד מהמועדון והודיע כי יחתום באסיה, צפוי להמריא בקרוב למזרח. במקביל נערכת הקבוצה לעונה הבאה ומגן הפועל רעננה מועמד להחליף את גולאן. וגם: פציעת קפילוטו ולקראת מכבי ת"א

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח ביום שלישי את מכבי תל אביב (20:30, ישיר בספורט4), כאשר הצהובים עשויים לחגוג רשמית זכייה באליפות ואילו בכרמל מקווים להרוס להם את החגיגה ולעצור אותם פעם נוספת, כפי שעשו גם בסיבוב השני, אז הם הכניעו את דניאל טננבאום והשוו ל-1:1 עמוק בתוספת הזמן. "היינו ממליצים למכבי תל אביב להעביר את החגיגות, כי מצפה להם קרב קשה מולנו", אמרו בהפועל חיפה.

לקראת מכבי תל אביב נראה כי סילבס יצטרך להסתדר ללא הבלם ניסו קפילוטו שנפצע לפני שבוע במשחק מול הפועל תל אביב ואתמול עבר בדיקת MRI, על פיה נראה כי ספק גדול אם הוא ישוב לשחק העונה, בדומה לקפטן עדן בן בסט. גילי ורמוט חזר לאחרונה לאימונים ורק סמוך למשחק יוחלט אם להכלילו בסגל ביום שלישי.

במקביל, הקבוצה של חיים סילבס נפרדה בסוף השבוע מגידי קאניוק, שצפוי לחתום בליגה התאילנדית ובמועדון מתכוונים להגביר את ההכנות לעונה הבאה כאשר המטרה הראשונה תהיה להחתים רשמית את המאמן חיים סילבס – שבינו לבין הבעלים יואב כץ קיימים סיכומים מזה זמן רב.

סילבס ואנשי חיפה כבר החלו לבחון אופציות לחיזוק לקראת העונה הבאה ולספורט1 נודע שאחת מעמדות המפתח תהיה עמדת המגן השמאלי, לאור עזיבתו הצפויה של ניקולה גולאן ועתידו הלא ברור בשלב זה של אלי בלילתי. בהפועל חיפה כבר גיששו עם מגן הפועל רעננה ירדן כהן, שבסביבתו טוענים כי בוחן אופציות מחו"ל, אך הוא לא פוסל להישאר בישראל ולבטח בליגת העל לאור הירידה של הפועל רעננה.


קאניוק במשחקו האחרון. בדרך לתאילנד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי