שחקנים הגיבו לאסיפה של לוי. גורמים בבית"ר רוצים את שועה בהשאלה

ירדן שועה, דן גלזר
ירדן שועה, דן גלזר | דני מרון

אחרי האסיפה החריגה של המאמן ("האחריות היא עליי"), שחקנים התבטאו: "השיחה הכי משמעותית העונה". חוגג עשוי להסכים למימון שכרו של החלוץ אם ישוחרר ממכבי חיפה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"זאת הייתה שיחה טובה וחשובה מאין כמוה, בטח בשבוע הזה. רוני ידע לאסוף אותנו וזה משדר המון ביטחון. זאת הייתה האסיפה הכי ארוכה ומשמעותית העונה". כך אמרו שחקנים בבית"ר ירושלים לאור האסיפה החריגה שערך אתמול (שבת) המאמן רוני לוי לפני האימון שקיימה הקבוצה, לקראת המשחק מחרתיים מול הפועל באר שבע (שלישי החל מ-19:45, ספורט3)

באסיפה, שפרטיה פורסמו אתמול בספורט1, אמר המאמן בין היתר: "יכול להיות שאחרי המשחק אני כועס, יכול להיות שאני חם, שבמקרים מסוימים אני מעיר. אבל אני מאמין בכם… נכון שבתקופה האחרונה אנחנו נראים פחות טוב, זה נכון. אני מרוצה מאיך שאתם מתאמנים, אבל זה הזמן לשנות… לא אתחבא מאחורי אף שחקן. בסופו של דבר, האחריות היא עליי". חלק משחקני בית"ר, שהאסיפה הפכה לשיחת היום שלהם, אמרו אתמול כי "לפני שבאים אלינו בטענות, כדאי שתבדקו את הסטטיסטיקה של באר שבע ומכבי חיפה עד המשחק אתמול. אפשר לחשוב ששאר הקבוצות עושות פלייאוף מטורף".

בנושא אחר: גורמים בבית"ר ירושלים העלו אפשרות לצרף את ירדן שועה בהשאלה ממכבי חיפה בעונה הבאה. פניה רשמית טרם נעשתה בעניין, אבל האפשרות עלתה בשיחות פנימיות ולמרות הקיצוץ המתוכנן. במכבי חיפה לא ישאילו את השחקן לפני שיתברר מי יהיה המאמן על הקווים, אך יחד עם זאת, ידוע כי הבעלים משה חוגג מוכן להשקיע בשכרו של השחקן מתוך ידיעה שהמועדון יצרף בכל מקרה חלוץ נוסף לסגל.


יושאל לבירה? ירדן שועה (מאור אלקסלסי)

אחרי שהגדילה את הפער לחמש נקודות מהפועל באר שבע אתמול, בית"ר תתארח ביום שלישי אצל האדומים ללא עידן ורד ופרדי פלומיין, כשחנן ממן וליוואי גרסיה עשויים לפתוח במקומם. חלק מהשחקנים טוענים שראוי ששלומי אזולאי יפתח בהרכב לאורך זמן, ולא שחקנים כמו גרסיה או פלומיין. "אם יתנו לו לשחק לאורך זמן, כמו שרוני נתן לו עד הקורונה, הוא יבקיע", תהה שחקן בכיר בקבוצה. "עם כל הכבוד לפלומיין וגרסיה, הם לא הוכיחו שמגיע להם לשחק בחוד". אזולאי לא הבקיע שער מעל חצי שנה, מאז ה-30 בדצמבר. בסך הכל הוא שיחק 11 משחקים מאז, כשעד המשחק מול הפועל חיפה הוא פתח במשחק אחד מתוך ארבעת המשחקים שנערכו מאז חידוש הליגה. הכושר בו היה נמצא עד חלון ההעברות בינואר, הוא הסיבה שלוי החליט לשחרר את אנתוני וארן להפועל באר שבע.

ההבהרה של רוני לוי בסוף השבוע וכן האסיפה החריגה אתמול נועדה לשים סוף לרחשים סביבו במועדון, לאחר הדברים שאמר במשחק האחרון. האווירה סביב המאמן אינה טובה וגורמים במועדון סיפרו כי הדבר חייב להיפסק, בין היתר בשל החשש שהדבר ישפיע גם על חדר ההלבשה.


האסיפה הכי משמעותית העונה. רוני לוי (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי