אייל לחמן: "אנחנו כל משחק רוצים לנצח ומפקירים את ההגנה"

אייל לחמן
אייל לחמן | אודי ציטיאט

לקראת המשחק נגד מכבי נתניה (שלישי, 19:45), אמר מאמן הפועל רעננה שכבר ירדה ללאומית: "אם לא היינו חייבים לנצח כל משחק, המשימה הייתה אחרת. הרבה שחקנים ערכו הופעות בכורה בליגת העל וזה משפיע"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בפלייאוף התחתון ייצא לדרך מחר (שלישי, 19:45) עם משחק בודד, כאשר הפועל רעננה, שכבר ירדה לליגה הלאומית אחרי שבע שנים רצופות בליגת העל, תארח את מכבי נתניה, שביום חמישי גברה 1:2 על הפועל חדרה בזכות מהפך בדקות הסיום והצליחה להשקיט במעט את מחאות הקהל שדורש לבצע שינוי על הקווים.

מאמן הפועל רעננה, אייל לחמן שכידוע רק חתם בחודש שעבר והגיע לדבריו ל"פרויקט של ארבעה שבועות", שכאמור יסתיים בירידת ליגה שישית שלו בקריירה, אמר לקראת המשחק: "בכל הפלייאוף התחתון, באופן מפתיע, יש שתי תופעות: גם משחקים טובים מאוד וגם הרבה שחקנים שנופלים מהרגליים. גם לנו זה קורה, בשל העובדה שהרבה שחקנים שיחקו את רוב המשחקים וחלק מהם משחקים בהופעות בכורה בליגת העל – זה נותן את אותותיו עליהם".

על התוצאות הרעות בפלייאוף: "אנחנו מרגישים שאם היינו צריכים לשחק בשביל לא להפסיד מהיום הראשון של הפלייאוף, אז המשימה הייתה יותר קלה, מהמשחק הראשון אנחנו רק רוצים לנצח ובדקות האחרונות אנחנו מפקירים את ההגנה ולכן אנחנו גם סופגים, אנחנו פשוט הולכים על הקופה כדי לנצח ואם לא היינו חייבים לנצח אז כמובן שכל המשימה הייתה אחרת ולא היינו משחקים עם כל כך הרבה שחקנים למעלה".

על היריבה: "מכבי נתניה היא אחת הקבוצות הטובות בפלייאוף התחתון אבל אנחנו, עם כל החיסורים הגדולים שיש לנו – עם כל הפציעות והעומסים הגדולים, נבוא לנסות לנצח, כמו במשחקים האחרונים שאמנם לא ניצחנו, אבל לפחות שיחקנו טוב".


שחקני הפועל רעננה. "לפחות שיחקנו טוב" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי