הקלה במכבי נתניה: "בגביע המדינה הכי חשוב לעבור שלב"

מכבי נתניה חגיגות
מכבי נתניה חגיגות | שלומי גבאי

בקבוצה מודים ("לא שיחקנו טוב") ומקווים שלא לפגוש עוד יריבה מהלאומית. סבע החמיא ליריבה. גרוס צפוי לחזור לאימונים, קוגבנייה ייבדק. אזלו הכרטיסים למכבי ת"א. כפי שפורסם בספורט1: דין גל הושאל לנשר

(גודל טקסט)

הקלה גדולה במכבי נתניה לאחר ההעפלה אמש (שישי) לשלב שמינית גמר גביע המדינה, אחרי הניצחון בפנדלים על הפועל חדרה. בצוות המקצועי, הזהירו במהלך השבוע מהסגנון ההתקפי של המארחים וממזג האוויר, אך הדבר לא עזר ובקבוצה מעיר היהלומים היו קרובים מאוד להדחה. "היה משחק מתיש", אמרו במועדון והסבירו: "לא היה לנו משחק טוב ואנחנו יודעים את זה, אבל בגביע צריך לעבור וזו השורה התחתונה. היינו יכולים לסיים עם סוף רע כמו של בני יהודה או של מכבי פתח תקווה, אז צריך להתנחם גם בזה". לגבי ההגרלה בשלב הבא, סיפר גורם בנתניה בחצי חיוך: "רק לא קבוצה מהליגה הלאומית".

מי שזכו למחמאות היו עדן שרם וכמובן דיא סבע. הראשון, שזכה לגישושים מהפועל קטמון, מצדיק בשבועות האחרונים את הקרדיט הרב יותר אשר הוא מקבל מצוות המאמנים וכבש את השער השני שלו בשבועיים האחרונים. סבע, שהפסיקה בעניינו, צפויה להתקבל בקרוב, שוב הציל את הנתנייתים מהדחה והצליח לגרור את המשחק לפנדלים, שם גם דייק מהנקודה הלבנה. גם לאנדרו ריביירו, שהיה מעורב בשער השיוויון ביום שבת מול הפועל רעננה, הוסיף בישול.


סבע
, ששוב הציל את קבוצתו, סיכם: "היה משחק קשה וראינו גם אתמול שכל מי שעבר שלב, עבר בקושי. באנו לעבור שלב ומגיעה מילה טובה לחדרה שנתנה לנו פייט טוב. הכי חשוב זו התוצאה בסוף וזה מה שעשינו ועכשיו נסתכל קדימה. היינו במשחק פחות טוב, אבל היכולת של חדרה לא הפתיעה אותנו כי ידענו שהם קבוצה טובה והם ייתנו הכל. התכוננו טוב אבל העיקר שעברנו. השער שלי היה חשוב כי הוא נתן לנו את האפשרות להגיע לפנדלים. אני בעונה טובה, אבל צריך להמשיך ככה. אין לנו הרבה זמן לחגוג כי ביום שלישי יש לנו את מכבי תל אביב. עייפות אחרי 120 דקות? ננוח קצת ובסופו של דבר אנחנו מקצוענים ובגלל זה אנחנו משחקים בענף הזה. נגיע הכי טוב שאפשר".


קיבלו מחמאות מסבע. שחקני חדרה (שלומי גבאי) 

ומה בנוגע לפצועים? גיא גרוס, שעבר בגרמניה ניתוח לשיתוק העצב, צפוי על פי התכנונים לחזור לאימונים כבר בתחילת השבוע, אך בנתניה נזהרים לאור היסטוריית הפציעות המדאיגה שלו השנה. בנוגע לדידייה קוגבנייה, שנסע לטיפול במולדתו, לטענת השחקן הוא מרגיש שהטיפול עבר לו, אך מכיוון שטרם שותף בצורה מלאה באימונים, הנושא ייבדק בתחילת השבוע. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, השוער הצעיר דין גיל (22) הושאל לעירוני נשר מהליגה הלאומית.

כל 1,300 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי נתניה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, נחטפו תוך יומיים, כאשר מראש נתניה קיבלה כמות כרטיסים מעט גבוהה יותר ממה שסגנית האלופה מחויבת לתת. למכבי תל אביב נשארו עוד מעט כרטיסים למכור (השאר נמכר למנויים) וההערכות הן שהאצטדיון ביום שלישי יהיה מלא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי