מכבי חיפה החליטה לצרף שוער בכיר בעונה הבאה, קליימן מועמד

עומרי גלזר
עומרי גלזר | ערן לוף

לא שקט אצל הירוקים אחרי ההדחה מגביע המדינה: בקבוצה חוששים מירידת ליגה. לויטה צפוי לקבל הזדמנות בין הקורות במקום גלזר שאכזב. שוער בית"ר עשוי להצטרף כשגם זר על הפרק. במועדון ינסו להגיע לפשרה עם קאיו

(גודל טקסט)

אווירה קשה הייתה אתמול (חמישי) במכבי חיפה בסיום התיקו 1:1 מול הפועל חיפה שהביא להדחה מגביע המדינה. שחקנים רבים נותרו דקות ארוכות על כר הדשא ושמעו את הזעם מהאוהדים הירוקים, והיו אף כאלה שמיררו בבכי. פרט לאכזבה, היה גם לא מעט ייאוש מהעונה הנוכחית ולא פחות מכך, גם חשש גדול ששחקני הקבוצה יסבלו נפילה מנטאלית במשחקי הליגה הקרובים ואולי אף יסתבכו במאבקי הירידה.

"זה נראה כל פעם מחדש. הקבוצה משחקת רבע שעה טוב ומגיעה להזדמנויות, אבל במקום לגמור את המשחק, סובלת מירידה דרסטית וסופגת", אמרו במועדון הירוק, ואף הסבירו כי העובדה שמשחק הליגה הקרוב הוא שוב דרבי, יכולה לעבוד בשתי קצוות – מצד אחד ניצחון יוכל להשכיח במעט את ההדחה, ואילו הפסד יסבך משמעותית את מצב הקבוצה גם בליגה.

גם המאמן פרד רוטן הזהיר אחרי המשחק מהדיבורים על כך שהעונה כבר גמורה וביקש להישאר מרוכזים עד לסיום העונה, אז יתקבלו ההחלטות לקראת הבאה. בכל מקרה, נראה כי החלטה אחת כבר התקבלה והיא הבאת שוער בכיר בעונה הבאה. בצוות המקצועי מעוניינים להחתים שוער ישראלי שנמצא בכושר ושמו של שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן עלה לאוויר, ובמידה שלא יסגור בקבוצה מהבירה, ינסו הירוקים לצרפו. גם אופציית שוער זר על הפרק ולא מן הנמנע כי שוער הולנדי יגיע לקבוצה.


גלזר. יפתח עד תום העונה? (ערן לוף)

כך או כך, נראה כי אוהד לויטה יקבל את חולצת השוער הראשון עד לסיום העונה. במועדון סיפרו כי ההחלטה להחליף את גלזר התקבלה על ידי רוטן עצמו, שנכנס נחוש לחדר ההלבשה והודיע על חילוף בשער הקבוצה. "עומרי הוא שוער מוכשר, אבל אם מכבי חיפה רוצה להיבנות כמועדון שיתחרה בצמרת הגבוהה, היא צריכה שוער טוב יותר", אמרו במועדון. בכל מקרה רוטן צפוי לערוך שיחה עם גלזר ולחזק אותו לקראת העתיד.

שחקן נוסף שנראה כי תתקבל החלטה לגביו בעתיד הקרוב הוא הקשר הברזילאי קאיו אלבש, שלא נכלל אתמול בסגל הקבוצה ובחיפה ינסו להגיע עמו לפשרה על התרת חוזהו לעונה הבאה. גם המגן יונתן לוי והקשר נטע לביא שחזר לכשירות מלאה ישבו אתמול ביציע, אבל לא מן הנמנע כי יחזרו לסגל ויקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם לעונה הבאה. 


קאיו ביציע. מכבי חיפה תצליח להגיע לפשרה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי